اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر شکل اصلی بازاریابی آنلاین است. مدتی است که این یک کلمه رایج بوده است و رسانه های اصلی مرتباً به آن اشاره می کنند. با این حال، هنوز افرادی هستند که واقعاً نمی دانند بازاریابی تأثیرگذار چیست. در واقع، برخی از افراد برای اولین بار با این عبارت مواجه می شوند و فوراً به این فکر می کنند که “اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟”

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ برای سال 2022 چگونه به نظر می رسد:

اینفلوئنسر مارکتینگ ترکیبی از ابزارهای بازاریابی قدیمی و جدید است. ایده تایید افراد مشهور را می گیرد و آن را در یک کمپین بازاریابی محتوا محور مدرن قرار می دهد. وجه تمایز اصلی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ این است که نتایج کمپین، همکاری بین برندها و اینفلوئنسرها است.

در مقاله سوشال بست ، اینفلوئنسر را به عنوان فردی که دارای موارد زیر است تعریف کردیم:

قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید دیگران به دلیل اقتدار، دانش، موقعیت یا رابطه او با مخاطبانش.
یک پیروان در یک جایگاه مشخص، که او به طور فعال با آنها درگیر است. اندازه موارد زیر به اندازه موضوع طاقچه او بستگی دارد.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که رسانه‌های سنتی مرتکب می‌شوند، عدم درک تفاوت بین افراد مشهور و اینفلوئنسرهای آنلاین است.

همچنین مهم است که بدانیم اکثر اینفلوئنسرها به طور سیستماتیک مخاطبانی مشتاق و مشتاق ایجاد کرده اند. تصادفی نیست که این افراد به جای یک برند از اینفلوئنسرها پیروی می کنند. مخاطب واقعاً به برند شما اهمیت نمی دهد. آنها فقط به نظرات تأثیرگذاران اهمیت می دهند. سعی نکنید قوانین و شیوه های تجاری را به افراد تأثیرگذار خود تحمیل کنید. مخاطب مال آنهاست و آنها می توانند به سادگی از آنجا دور شوند و فالوورهای خود را با خود ببرند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ شامل همکاری یک برند با اینفلوئنسر آنلاین برای بازاریابی یکی از محصولات یا خدماتش است. برخی از همکاری‌های اینفلوئنسر مارکتینگ کمتر از آن ملموس هستند – برندها به سادگی با تأثیرگذاران کار می‌کنند تا شناخت برند را بهبود بخشند.

نمونه اولیه اینفلوئنسر مارکتینگ شامل PewDiePie مشهور YouTube بود. او با سازندگان یک فیلم ترسناک که در دخمه‌های فرانسه در زیر پاریس اتفاق می‌افتد، همکاری کرد و مجموعه‌ای از ویدیوها را ساخت که در آن چالش‌هایی را در دخمه‌ها تجربه کرد. برای 27 میلیون مشترک PewDiePie محتوایی عالی بود و تقریباً دو برابر تریلر فیلم بازدید شد. همه برنده شدند

این یک مثال ساده است. تصور اینکه یک سلبریتی برای ارائه یک محصول با یک شرکت همکاری می کند، آسان است – حتی اگر به جای یک تبلیغ تلویزیونی 30 ثانیه ای، یک سری ویدیوهای 10 دقیقه ای باشد.

اما مردم درباره اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت نمی‌کردند – اگر مجموعه وسیع‌تری از برنامه‌های کاربردی نداشت، در وب‌سایتی به نام اینفلوئنسر مارکتینگ هاب نبودید و در مورد آن مطالعه نمی‌کردید. و کلید در این کلمه است، تأثیرگذار.

اینفلوئنسرها، بر خلاف افراد مشهور، می توانند در هر جایی باشند. آنها می توانند هر کسی باشند. چیزی که آنها را تأثیرگذار می‌کند، فالوورهای زیاد آنها در وب و رسانه‌های اجتماعی است. یک اینفلوئنسر می‌تواند یک عکاس مد محبوب در اینستاگرام، یا یک وبلاگ نویس در زمینه امنیت سایبری که توییت می‌کند، یا یک مدیر بازاریابی معتبر در لینکدین باشد.

در هر صنعتی، افراد با نفوذی وجود دارند – فقط باید آنها را پیدا کنید. برخی از آنها صدها هزار (اگر نه میلیون ها) دنبال کننده خواهند داشت. اما بسیاری از آنها بیشتر شبیه مردم عادی به نظر می رسند. آنها ممکن است فقط 10000 دنبال کننده داشته باشند، در برخی موارد کمتر. با این حال، آنها به دلیل متخصص بودن در زمینه خود شهرت خواهند داشت.

آنها افرادی هستند که به سؤالات مردم پاسخ می دهند. بسته به حوزه تخصصی خود، آنها افرادی هستند که جذاب ترین پست های اجتماعی را در مورد موضوعات تخصصی خود ایجاد می کنند. آنها بهترین تصاویر را به اشتراک می گذارند، سرگرم کننده ترین ویدیوها را می سازند و آموزنده ترین بحث های آنلاین را اجرا می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021 به 13.8 میلیارد دلار رسیده است.

کسب‌وکارها به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی تأثیرگذار خرج می‌شود، 5.78 دلار بازگشت سرمایه به دست می‌آورند.
از سال 2016 تاکنون 465 درصد افزایش جستجو برای عبارت “اینفلوئنسر مارکتینگ” در گوگل وجود داشته است.
90 درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی معتقدند بازاریابی تأثیرگذار نوعی بازاریابی موثر است.
۶۷ درصد از برندها از اینستاگرام برای اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند.
پلتفرم ها و آژانس های متمرکز بازاریابی اینفلوئنسر 1360 تنها در 5 سال گذشته وارد بازار شدند.

آنچه در اینفلوئنسر مارکتینگ کار می کند
رویکرد خود را در بازاریابی تأثیرگذار به دقت در نظر بگیرید

سازماندهی کنید، یک استراتژی، برنامه و بودجه جمع کنید، وقت خود را صرف تحقیق کنید
در مورد رویکرد خود برای یافتن اینفلوئنسرها تصمیم بگیرید – آنها را به صورت ارگانیک بیابید، در یک پلتفرم مشترک شوید یا از طریق یک آژانس کار کنید.
صبور باشید و انسان باشید – افرادی که با مردم صحبت می کنند، نه شرکت ها که با شرکت ها صحبت می کنند

برنامه زمانبندی تهیه کنید

آیا اینفلوئنسر تماس های ماهانه / سه ماهه / دوسالانه یا خبرنامه ها را ترجیح می دهد؟
با برنامه روابط عمومی، برنامه انتشار محصول و غیره خود یکپارچه شوید.
از طرف مدیران کلیدی ایمیل ارسال کنید. برنامه ریزی سفر برای مدیران اجرایی و ترتیب جلسات حضوری

 

اینفلوئنسر مارکتینگ فقط به این معنا نیست که فردی را با مخاطب پیدا کنید و به او پول بدهید یا در معرض دید قرار دهید تا بتواند چیزهای خوبی در مورد شما بگوید. این چیزی است که افراد مشهور ویروسی برای آن هستند.

اینفلوئنسرها افرادی هستند که زمانی را صرف ساختن برند خود و پرورش مخاطبان خود کرده اند. آنها به طور طبیعی از اعتبار خود و افرادی که به آنها اعتماد دارند محافظت خواهند کرد. آنها افرادی هستند که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی صبر و تمرکز دارند، یک دنبال کننده ارگانیک در هر زمان – افرادی مانند این علاقه ای به انجام اینفلوئنسر مارکتینگ صرفا برای پول ندارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ نیز در مورد نتایج سریع نیست. این همان رویکرد آهسته و پیوسته مانند رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا است، که در آن کمپین شما فروش مستقیم کالاهای شما نیست. در عوض، این در مورد نشان دادن اقتدار، اعتبار و رهبری فکری شما در صنعت شما است. این به معنای مترادف شدن با هر چیزی است که ارائه می‌دهید، مانند زمانی که مردم می‌گویند به جای اینکه یک سند را کپی کنند، به زیراکس می‌روند، یا به جای جاروبرقی، آن را روی زمین هوور می‌کنند.

با بازاریابی رسانه های اجتماعی، این یک بازی کند برای به دست آوردن دنبال کنندگانی است که وفادار و درگیر هستند. بنابراین وسوسه انگیز است که فکر کنیم پیوستن به نیروها با اینفلوئنسر راهی آسان برای ورود به قلب و ذهن پیروان او خواهد بود – هرچند به این سادگی هم نیست. زیرا برای متحد شدن با اینفلوئنسرها، باید اعتماد و احترام آنها را جلب کنید. اما چگونه؟

آنچه در اینفلوئنسر مارکتینگ کار نمی کند
تعمیم رویکرد خود برای یافتن و استفاده از اینفلوئنسرهای مختلف. یک اندازه برای همه اینفلوئنسرها مناسب نیست: رویکرد خود را با اینفلوئنسر خاص تنظیم کنید

به سادگی به محبوبیت اینفلوئنسر نگاه کنید. نفوذ تنها به معنای محبوبیت نیست. به یاد داشته باشید که هدف شما این است که یک اقدام خاص را از مشتریان خود استخراج کنید. به طور خودکار تصور نکنید که افرادی که بیشترین فالوور را دارند، تأثیرگذاران یک جایگاه هستند.

 

در اینجا نتایج کلیدی حاصل از مطالعه Influencer Marketing Hub ما در سال 2021 و چند آمار مرتبط دیگر وجود دارد.

1. افزایش قابل توجه در جستجوهای “اینفلوئنسر مارکتینگ”

از سال 2016 تاکنون 465 درصد افزایش جستجو برای عبارت “اینفلوئنسر مارکتینگ” در گوگل صورت گرفته است. واضح است که اکنون این یک موضوع داغ است و باعث می شود افراد بیشتری بخواهند خود را در مورد بازاریابی اینفلوئنسر آموزش دهند و پلتفرم ها و آژانس های اینفلوئنسر مارکتینگ را بیابند. دوره منتهی به سال 2019 به خصوص با افزایش 1500 درصدی جستجوها برای «اینفلوئنسر مارکتینگ» بین سال‌های 2016 تا 2019 بسیار پر شور بود. با این حال، از آن زمان به بعد، جستجوها اندکی کاهش یافته است، با این‌که بازاریابی تأثیرگذار در حال حاضر برای بسیاری رایج شده است.

2. اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021 به 13.8 میلیارد دلار می رسد

ویروس کرونا رشد اینفلوئنسر مارکتینگ را در سال 2020 تسریع کرد و تخمین زده می‌شود که این روند در سال 2021 ادامه یابد. از 1.7 میلیارد دلار در سال 2016، اینفلوئنسر مارکتینگ تخمین زده می‌شود که در سال 2020 به اندازه بازار 9.7 میلیارد دلار رسیده باشد و انتظار می‌رود که این رشد بیشتر به 13.8 میلیارد دلار در سال 2021.

3. پلتفرم ها و آژانس های متمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ در دو سال بیش از دو برابر شده اند

اینفلوئنسر مارکتینگ به اندازه کافی جریان اصلی شده است که شرکت ها به طور مداوم پلتفرم هایی را برای کمک به فرآیند جستجو و انتخاب اینفلوئنسر ایجاد می کنند و همچنین سیستم را برای برندها و اینفلوئنسرها شفاف تر و آسان تر می کنند. تعداد کمی از آژانس ها در حال حاضر افتتاح شده اند که در ارائه خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ تخصص دارند. بسیاری از آژانس های سنتی که نمی خواهند مشتریان خود را از دست بدهند، بازاریابی تأثیرگذار را به خدماتی که ارائه می دهند اضافه کرده اند. 240 پلتفرم و آژانس جدید متمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ در 12 ماه گذشته وارد بازار شده اند که بیش از 380 پلتفرم در سال گذشته بوده است.

4. متوسط ​​ارزش رسانه ای به دست آمده به ازای هر 1 دلار هزینه شده در بازاریابی تأثیرگذار

در حالی که در گزارش معیار اینفلوئنسر مارکتینگ 2021، ارقام به‌روزرسانی‌شده‌ای درباره ارزش رسانه‌ای کسب‌شده (EMV) نداشتیم، اما در سال 2020 ارقام جدیدی داشتیم. کسب‌وکارها به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی تأثیرگذار خرج می‌کنند، به‌طور میانگین 5.78 دلار تبلیغات تبلیغاتی کسب می‌کنند. برخی از شرکت‌ها به ازای هر دلار اینفلوئنسر خرج شده تا 18 دلار EMV به دست می‌آورند، اگرچه 25 درصد آنها یا ضرر می‌کنند یا فقط به قیمت پایین می‌آیند.

5. اکنون بسیاری از شرکت ها برای اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی محتوا بودجه دارند

بازاریابی محتوا در حال حاضر آنقدر قوی است که 59 درصد از بازاریابان بودجه جداگانه ای برای آن دارند. این رقم از جهاتی کمتر از حد انتظار است، زیرا HubSpot گزارش می دهد که 70٪ از پاسخ دهندگان آنها از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. برخی از شرکت هایی که از بازار محتوا استفاده می کنند، به وضوح آن را از بودجه بازاریابی متمرکز تأمین می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ به اندازه کافی جریان اصلی است که 75 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما نشان دادند که بودجه ای را در سال 2021 به بازاریابی تأثیرگذار اختصاص خواهند داد. این میزان نسبت به 37 درصدی که ادعا می کردند در سال 2017 بودجه ای را به آن اختصاص می دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

6. اکثریت شرکت ها قصد دارند بودجه بازاریابی اینفلوئنسر خود را افزایش دهند

شرکت‌ها به وضوح اینفلوئنسر مارکتینگ را مسیری می‌دانند که قصد دارند به آنجا بروند، به طوری که 62 درصد از پاسخ‌دهندگان از قبل برای افزایش بودجه بازاریابی تأثیرگذار خود در سال 2021 برنامه‌ریزی کرده‌اند. تنها 7 درصد از شرکت‌ها اعلام کردند که بودجه بازاریابی اینفلوئنسر خود را کاهش می‌دهند یا حرکت می‌کنند.

 

7. اکثر بازاریابان بازاریابی تأثیرگذار را مؤثر ارزیابی می کنند

بازاریابان و برندها به وضوح به اثربخشی اینفلوئنسر مارکتینگ اعتقاد دارند و این منجر به انفجار محتوای جدید ایجاد شده در سال گذشته شده است. 90 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما معتقدند که بازاریابی تأثیرگذار نوعی بازاریابی موثر است. این آمار از سال 2017 نسبتا ثابت مانده است و نشانه‌ها مشخص است که این مثبت بودن نسبت به اینفلوئنسر مارکتینگ در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مطالب اخیر

پیام بگذارید

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel