بازاریابی یک حوزه پویا در حال توسعه است. ترجیحات و علایق مصرف کننده دائماً در حال تغییر است و رویکردهای بازاریابان نیز باید با آنها تغییر کند. این حرفه ای است که مستلزم بهبود مستمر مهارت ها و آموزش مداوم است. یافتن و به دست آوردن مشتریان جدید، و همچنین گسترش روابط موجود با فرصت های جدید در مشتریان فعلی، برای حفظ درآمد و خط لوله فروش سالم بسیار مهم است. در غیر این صورت، تغییرات در شرایط بازار و مشتریان می تواند به سرعت منجر به “سبدهای خالی” شود و چیزی جایگزین کسب و کار از دست رفته نباشد. روش های ویزیتور حرفه ای شدن همراه باشید .
بدترین کاری که یک بازاریاب می تواند انجام دهد این است که فکر کند همه چیز را می داند و دست از جمع آوری اطلاعات و یادگرفتن چیزهای جدید بردارد . بازاریابی دائما در حال تغییر است و در عین حال رویکردها و استراتژی ها نیز در حال تغییر هستند. رقبا در حال تغییر رفتار، سازگاری با مصرف کنندگان هستند. اگر در همان مکان بمانید، رقابت را از دست خواهید داد.
کارشناسان برتر تمایل به وبلاگ دارند. شما می توانید اطلاعات جدید را از آنجا بدست آورید و آن را در عمل پیاده کنید. توجه داشته باشید که بازاریابی آموزش داده شده در موسسات آموزشی تفاوت قابل توجهی با عمل دارد. بنابراین، دائماً در رویدادهای موضوعی شرکت کنید، وبلاگ های برتر را زیر نظر بگیرید و اسناد رسمی را بررسی کنید.
اکثر بازاریابان امروزی متوجه شده اند که برای ایجاد بازاریابی مناسب نیاز به تولید حجم زیادی از محتوا دارند . آنها اغلب بر ایجاد محتوای جدید تمرکز می کنند و ارزش دارایی های خود را نادیده می گیرند.
نکته بازاریابی حرفه ای: اگر می خواهید با بازارهای رقابتی امروزی همگام باشید، مهم است که از محتوای فعلی خود تا حد امکان استفاده کنید.
به عنوان مثال، شما می توانید:
از محبوب ترین محتوای خود استفاده کنیدو از این نگرش ها برای اطلاع رسانی به محتوای آینده که ایجاد می کنید استفاده کنید.
محتوای قدیمی را با دادهها، تصاویر یا چشمانداز جدید بهروزرسانی کنید، سپس برای دسترسی بیشتر دوباره منتشر کنید.
محتوای قدیمی را با یک اینفوگرافیک، ویدیو، اسلاید و غیره تغییر دهید. همچنین میتوانید یک سری پستهای وبلاگ را به راهنمای کتاب الکترونیکی یا گزارش تبدیل کنید.
86 درصد از بازاریابان اجتماعی در حال حاضر از تبلیغات فیس بوک استفاده می کنند و درآمد تبلیغاتی این پلت فرم همچنان در حال توسعه است. گزینه های تبلیغات پولی در اینستاگرام، پینترست، توییتر و برنامه های دیگر نیز وجود دارد. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی الگوریتمهای خود را تغییر میدهند و به برندها این موضوع را نشان می دهند که اگر میخواهید دیده شوید، تبلیغات پولی ضروری است. اگر میخواهید استراتژی اجتماعی شما حفظ شود یا پیشرفت چشم گیری داشته باشید، پذیرش تبلیغات پولی ضروری است
بازاریابان خوب می توانند پروژه ها را به درستی برنامه ریزی کنند و برنامه ای برای تمام کارهای خود داشته باشند. بنابراین، آنها وظایف را سروقت انجام می دهند. آنها می دانند که چگونه کارها را به درستی تخصیص دهند و آنها را در تاریخ معین خود انجام دهند، با آن ارتباط برقرار کنند و هر کاری ممکن است انجام دهند تا همه چیز به موقع انجام شود.
بدترین کاری که یک بازاریاب می تواند انجام دهد این است که فکر کند همه چیز را می داند و دست از جمع آوری اطلاعات و یادگرفتن چیزهای جدید بردارد . بازاریابی دائما در حال تغییر است و در عین حال رویکردها و استراتژی ها نیز در حال تغییر هستند. رقبا در حال تغییر رفتار، سازگاری با مصرف کنندگان هستند. اگر در همان مکان بمانید، رقابت را از دست خواهید داد.
کارشناسان برتر تمایل به وبلاگ دارند. شما می توانید اطلاعات جدید را از آنجا بدست آورید و آن را در عمل پیاده کنید. توجه داشته باشید که بازاریابی آموزش داده شده در موسسات آموزشی تفاوت قابل توجهی با عمل دارد. بنابراین، دائماً در رویدادهای موضوعی شرکت کنید، وبلاگ های برتر را زیر نظر بگیرید و اسناد رسمی را بررسی کنید.
از بسیاری جهات، اثربخشی فعالیت های بازاریابی به سطح درک بازار و مخاطبان هدف بستگی دارد. یک بازاریاب که می داند چگونه اقدامات مشتریان و رقبا را درک کند، می تواند دستاوردهای زیادی داشته باشد. یاد بگیرید که تجزیه و تحلیل کیفی انجام دهید و آن را به یک استراتژی تبدیل کنید. بر تمام روش های تحقیق ممکن تسلط داشته باشید و بر داده ها و شهود تکیه کنید. در واقع، گاهی اوقات یک مکالمه شخصی با یک مشتری می تواند اطلاعات بیشتری نسبت به یک نظرسنجی جهانی ارائه دهد. برای موفقیت در فعالیت های بازاریابی، باید یاد بگیرید که چگونه بازار و نیازهای آن را برطرف کنید.
مطالعات نشان می دهد که 90 درصد از مصرف کنندگان شخصی سازی را ترجیح می دهند. در همان زمان، 80٪ می گویند که آنها احتمالاً با شرکت هایی که شخصی سازی را در فعالیت های خود ارائه می دهند، تجارت خواهند کرد.
توانایی برانگیختن احساسات در بین مشتریان مهارتی است که به تبدیل شدن به یک متخصص واقعاً خوب کمک می کند. با ظهور اینترنت فرصت های بیشتری برای تعامل با مخاطبان ایجاد شد. بازاریابان فقط می توانند ارتباطات شایسته ای ایجاد کنند. ویژگی های شرکت های موفق برای یادگیری ،نحوه تحت تاثیر قرار دادن مشتریان است. توانایی به ارمغان آوردن نتایج برای شرکت از طریق ارتباطات شایسته به کسب تایید در چشم رهبر و تبدیل شدن به یک کارمند ارزشمند کمک می کند.
یاد بگیرید که چگونه از داده ها برای اهداف خود استفاده کنید. بر ابزارهای تجزیه و تحلیل خود مسلط شوید، دانش اکسل خود را بهبود بخشید. در دهه های آینده، کارفرمایان به دنبال متخصصانی خواهند بود که بتوانند با مجموعه عظیمی از داده ها کار کنند و از آن برای توسعه تجارت خود و دستیابی به عملکرد مالی استفاده کنند.
حتی اگر در بازاریابی سنتی متخصص هستید، بر محبوب ترین سیستم ها و ابزارهای دیجیتال مسلط باشید. هر سال، مشتریان فعال تر به خرید آنلاین می روند. بنابراین، بازاریاب هایی که می خواهند موفق شوند، روندها را دنبال می کنند و مسیرهای جدیدی را بررسی می کنند. لازم نیست همه چیز را به یکباره تسلط داشته باشید. شما می توانید یک متخصص بسیار عالی شوید یا چندین فناوری را در سطح خوبی داشته باشید. امروزه رایج ترین آنها بازاریابی ایمیلی، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون است.
مردم به دنبال توصیه هایی از همتایان خود برای تصمیم گیری در مورد خرید هستند. مشتریان خود منبعی قدرتمند برای کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش نرخ هستند. برای اینکه از حامیان برند خود نهایت استفاده را ببرید، کمپین هایی ایجاد کنید تا آنها را تشویق کنید پیام شما را انتقال دهند. برای مثال، یک انجمن آنلاین ایجاد کنید و برای ارجاعات جوایزی ارائه دهید. همچنین می توانید یک هشتگ برند ایجاد کنید و مخاطبان را به استفاده از آن تشویق کنید.