مهمترین نکات مربوط به محتوا در بازاریابی اینستاگرام

سوشال بست میگه ؛ سعی کنید محتوایی درست کنین که موجب انتشار ویروسی این محتوا شه که به حوزه تخصصی شما برمیگرده و نمیتوینم دقیق بگیم چکار کنین با توجه به وضعیت شغلتون و بازار هدف باید تعیین کنید ما در این بخش فقط یک سری موارد مهم رو ذکر میکنیم

اول اینکه حتما محتوایی رو مطابق مناسبت ها و اتفاق های به روز جامعه در سرفصل کاراتون قرار بدین

همین چند وقت پیش کلیپ طنزی که در مورد ماساژ پای مردان توسط همسرانشان در تشت به همراه شیر و گل محمدی منتشر شد

مدیر فروشگاهی اینترنی  که در مورد لوازم ماساژ بود در همایشی اعلام کرد در آن روز ها تمامی تشت های ماساژ به طرز عجیبی به فروش رسید!!!

پس حتما از این اتفاق ها نهایت استفاده رو داشته باشین با تولید محتوایی مرتبط با این موضوع ها تولید محتوایی خلاقانه که علاوه بر انتشار ویروسی و جذاب به برندینگ شما هم کمک میکنه

یه نمونه از محتوا تردیلا رو براتون میذارم که برای خودم خیلی جذاب بود

احتمالا الان دارین میگین واسه محصول ما تولید محتوا خیلی سخته یعنی از محصولی مثل کبریت سخت تره ؟؟؟!!کبریت توکلی بهترین محتوا ممکن رو تولید کرده گرچه در توییتر فعالیت بسیار عالی ای دارند

 

یا بیسکویت گرجی که محتوا واقعا جذابی تولید میکنند

اگر تیم یا مجموعه دارین (یا خط تولید) خیلی خوبه که عکس یا کلیپ از این موارد داشته باشین یا مدیر مجموعه درکلیپی داستان پیدایش مجموعه رو بگن و …

حتما سعی کنین محتوایی که در اینستاگرام تولید میکنین با سایر شبکه های اجتماعی متفاوت باشه

حتی اگر میخواین تخفیفی اعلام کنین تخفیف ها در شبکه های اجتماعی متفاوت باشه

انتهای کلام /

در اینستاگرام با ما باشید

مطالب اخیر

No Comments

پیام بگذارید

دوازده − شش =

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel