یک استراتژی قوی سئوی اینستاگرام (بهینه سازی موتور جستجو) یکی از بهترین راه ها برای افزایش دسترسی شما در پلتفرم است.تقویت مهارت های سئو باعث می شود که نام تجاری یا کسب و کار شما برای جستجوی دوستانه تر باشد و همچنین می تواند به ایجاد ارتباط و ایجاد جامعه کمک کند.برای آشنایی با کاربرد های سئو اینستاگرام این مقاله سوشال بست را تا اخر مطالعه کنید.

از هشتگ‌ها گرفته تا متن جایگزین، در حال توضیح دادن نحوه اتخاذ یک ذهنیت سئو در استراتژی اینستاگرام خود هستیم – بنابراین می‌توانید به مخاطبان مرتبط در برنامه ضربه بزنید.

سئو در اینستاگرام چیست؟

سئو در اینستاگرام به معنای تنظیم محتوای شما به گونه‌ای است که تا حد امکان در مکان‌های مختلف نمایش داده شود – از نتایج جستجو گرفته تا فیدهای محتوای پیشنهادی.

این یک تاکتیک ضروری برای بهبود قابلیت کشف شما است.

هرچه افراد بیشتری محتوای شما را کشف کنند، شانس بیشتری برای افزایش فالوور و ایجاد یک جامعه قوی در اینستاگرام خواهید داشت.

اما سئوی اینستاگرام واقعا چگونه کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام تمام محتوای برنامه را پردازش می‌کند و اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند که می‌تواند برای تعیین اینکه پست درباره چیست – و توسط پروکسی، که ممکن است آن را جالب بداند، جمع‌آوری می‌کند.

و در حالی که الگوریتم همه این کارها را به صورت خودکار انجام می دهد، چند راه وجود دارد که می توانید به هدایت آن در جهت بهینه تر کمک کنید.

ما در این پست پنج تاکتیک برای افزایش قابلیت کشف شما را به اشتراک می گذاریم، بنابراین برای اطلاع از نحوه انجام این کار به خواندن ادامه دهید.

 

چرا سئو اینستاگرام مهم است؟
با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام، سئو نقش مهمی در دسترسی و کشف در پلتفرم دارد.

به عنوان بخشی از صفحه کاوش، جستجوی اینستاگرام دایرکتوری هر حساب اینستاگرام در برنامه است.

درست مانند جستجوی یک عبارت در گوگل، می‌توانید از نوار جستجو در بالای صفحه کاوش برای یافتن و کشف حساب‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌ها استفاده کنید.

 

کاربرد های سئو اینستاگرام

 

با تنظیم محتوای اینستاگرام خود، می توانید به آنچه مخاطبان هدف شما جستجو می کنند، ضربه بزنید.

اما این همه ماجرا نیست.

سئو همچنین نقش مهمی در محتوای پست‌های پیشنهادی کاربران دارد – فضایی که برای نمایش مجموعه‌ای از پست‌ها از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید اختصاص داده شده است.

و طبق گفته اینستاگرام، این پیشنهادات «بر اساس پست‌هایی از حساب‌هایی مانند آن‌هایی که دنبال می‌کنید و پست‌هایی شبیه به آن‌هایی که دوست دارید یا ذخیره می‌کنید» است.

سئو اینستاگرام

با یک استراتژی قوی سئوی اینستاگرام، می توانید مطمئن شوید که پست های شما در نتایج جستجوی مرتبط در صفحه کاوش و در فیدهای محتوای پیشنهادی ظاهر می شوند.

instagram seo

این تاکتیک نهایی برای دستیابی به مخاطبان مرتبط و دادن دیدی که شایسته است به محتوای شما می دهد.

کاربرد های سئو اینستاگرام

رتبه بندی سئو اینستاگرام: عوامل کلیدی
بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام برای سئو تنها بخشی از معادله است – الگوریتم اینستاگرام مجموعه کاملی از اطلاعات اضافی را برای تعیین رتبه‌بندی نتیجه جستجوی کلمه کلیدی در صفحه کاوش در نظر می‌گیرد.

به گفته اینستاگرام، مهمترین عوامل عبارتند از:

ارتباط با عبارت جستجو: الگوریتم سعی می‌کند آنچه را که جستجو کرده‌اید با پست‌ها، حساب‌ها، صدا، برچسب‌ها و مکان‌های برتر مطابقت دهد (هر کدام به برگه‌های جداگانه تقسیم می‌شوند). این مهمترین عامل است.

فعالیت کاربر: اگر اینستاگرام فکر می کند که شخصی به یک پست نسبت به پست دیگر علاقه بیشتری دارد، آن را در نتایج جستجو در اولویت قرار می دهد. این موضوع را بر اساس فعالیت قبلی جستجوگر در برنامه تعیین می کند.
اطلاعات در مورد نتایج جستجو: هنگامی که حجم بالایی از نتایج مرتبط برای یک عبارت جستجو وجود دارد، می تواند کمی به یک مسابقه محبوبیت تبدیل شود. تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و دنبال‌کردن یک حساب یا پست نیز می‌تواند در رتبه‌بندی نتایج جستجو تأثیر بگذارد.

وقتی نوبت به استراتژی سئوی اینستاگرام شما می‌رسد، اصلی‌ترین کاری که می‌توانید برای بهبود رتبه خود انجام دهید این است که به الگوریتم کمک کنید تا محتوای شما را به درستی شناسایی کند – بنابراین دفعه بعد که شخصی جستجو کرد، اینستاگرام بداند که پست شما را در نتایج قرار می‌دهد.

5 تاکتیک سئو اینستاگرام برای افزایش قابلیت کشف شما

دانستن نحوه استفاده از سئو به نفع خود می تواند دید شما را در اینستاگرام افزایش دهد.

در اینجا پنج راه برای افزایش قابلیت کشف وجود دارد:

تاکتیک شماره 1: نوشتن شرح‌های توصیفی با کلمات کلیدی
تا همین اواخر، فقط می‌توانستید در کاوش اینستاگرام از طریق هشتگ، تگ مکان، نام کاربری و نام پروفایل جستجو کنید.

با این حال، همه چیز تغییر کرده است. اکنون می توانید با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید.

سئوی اینستاگرام
این بدان معناست که نوشتن زیرنویس‌های مرتبط و توصیفی با استفاده از کلمات کلیدی انتخابی می‌تواند به طور جدی بر قابلیت کشف محتوای شما تأثیر بگذارد.

و در حالی که برخی از این کلمات کلیدی می‌توانند از نام، نام کاربری و بیوگرافی یک حساب سرچشمه بگیرند، اما عمدتاً از زیرنویس‌هایی می‌آیند که شما می‌نویسید.

تاکتیک شماره 2: کلمات کلیدی را به نام پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید
اگر می خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید و از جستجوی اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید، باید پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.

instagram seo

اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید، ایده خوبی است که آن کلمه کلیدی را در نام یا نام کاربری خود بگنجانید – زیرا هر دو در اینستاگرام قابل جستجو هستند.

به عنوان مثال نام تجاری، مجله کاغذی را در نظر بگیرید. نام و نام کاربری آنها حاوی کلمه کلیدی “مجله” است.

اگر نمی توانید یک کلمه کلیدی را در نام کاربری خود قرار دهید، افزودن کلمات کلیدی به فیلد نام شما می تواند به همان اندازه ارزشمند باشد.

در اینجا در Later، نام کاربری ما (@latermedia) حاوی کلمه کلیدی “زمانبندی رسانه های اجتماعی” نیست، اما نام ما شامل:

سئو اینستاگرام
اگر کسی کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو کند، این یک راه عالی برای افزایش شانس شما برای ظاهر شدن در نتایج برتر است.

تاکتیک شماره 3: حداکثر 30 هشتگ مرتبط را اضافه کنید
استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفمند در پست ها و استوری ها هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای کشف شدن توسط مخاطبان جدید در اینستاگرام است.

اگر یک حساب کاربری عمومی در اینستاگرام دارید و یک هشتگ به یک پست اضافه می کنید، آن پست در صفحه نتایج هشتگ مربوطه قابل مشاهده خواهد بود.

و از آنجایی که هشتگ‌ها با هدف کشف محتوای جدید استفاده می‌شوند، استفاده از هشتگ‌های «درست» می‌تواند شما را در مقابل مخاطبان هدفتان قرار دهد، حتی اگر قبلاً با شما ارتباط نداشته‌اند.

به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی هشتگ واضح و خوب بسیار مهم است – بدون آن، ممکن است فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی حساب خود و ایجاد تعامل بیشتر و جذب فالوور از دست بدهید.

 

تاکتیک شماره 4: متن جایگزین توصیفی را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید
متن جایگزین اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می دهد متن جایگزین سفارشی برای توضیحات غنی تر از عکس های خود بنویسید.

و در حالی که این ویژگی عمدتا برای بهبود دسترسی در پلت فرم طراحی شده است، می توان از آن برای اهداف سئو نیز استفاده کرد.

در حال حاضر، اینستاگرام به طور خودکار متن جایگزین تولید می کند تا مردم بتوانند توضیحات محتوا را از طریق یک صفحه خوان بشنوند.

از فناوری تشخیص اشیا برای ایجاد یک توصیف خودکار از عکس‌ها استفاده می‌کند – با سطوح مختلف موفقیت.

با این حال، می‌توانید هنگام ایجاد یک پست، متن جایگزین را به صورت دستی وارد کنید و جزئیات اضافی و کلمات کلیدی ارزشمند را اضافه کنید.

instagram seo

نحوه اضافه کردن متن جایگزین به پست اینستاگرام:
برای افزودن متن جایگزین به یک پست، قبل از ارسال، روی تنظیمات پیشرفته در پایین صفحه ضربه بزنید.

سپس روی Write Alt Text ضربه بزنید.

instagram seo
سئو اینستاگرام
متن جایگزین خود را در کادر بنویسید و روی Done ضربه بزنید.

برای تغییر یا افزودن متن جایگزین به پستی که قبلا منتشر کرده اید، به عکس بروید، روی سه نقطه در گوشه سمت راست ضربه بزنید و روی Edit ضربه بزنید.

instagram seo

ایجاد یک تجربه جامع تر در اینستاگرام، در حالی که تلاش های سئوی شما را بهبود می بخشد، به همین سادگی است!

تاکتیک شماره 5: با جایگاه خود سازگار باشید
در نهایت، یک تاکتیک اصلی (و در عین حال ساده) دیده شدن این است که با شیوه های سئوی اینستاگرام خود سازگار باشید.

هر چه بیشتر از بهترین روش های ذکر شده پیروی کنید، الگوریتم بیشتر متوجه می شود که حساب شما چیست.

این نوع سازگاری به اینستاگرام می آموزد که شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید – به این معنی که نمایه و محتوای شما در هنگام مرور اینستاگرام به کاربران مرتبط ارائه می شود.

 

 

 

مطالب اخیر

پیام بگذارید

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel