10 شبکه اجتماعی برتر درسال 2022

10 شبکه اجتماعی برتر درسال 2022 کدام شبکه ها هستند؟!چه یک بازاریاب باتجربه رسانه های اجتماعی باشید، چه یک بازاریاب که به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید، یا یک صاحب کسب و کار که به دنبال استفاده از رسانه های اجتماعی است، دانستن در مورد محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی در حال حاضر مفید است. این به شما این امکان را می دهد که برند خود را در رسانه های اجتماعی به حداکثر برسانید، با افراد مناسب درگیر شوید و به اهداف رسانه های اجتماعی خود برسید.

10 شبکه اجتماعی برتر درسال 2022

 

برای اینکه کارها را برای شما آسان‌تر کنیم، درباره 10 شبکه اجتماعی برتر در سال 2022  در سوشال بست تحقیق و گردآوری کردیم. برخی از آنها برای شما آشنا هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است جدید به نظر برسند. توصیه می کنیم این لیست را مطالعه کنید تا در مورد سایت های رسانه های اجتماعی که ممکن است برای برند شما عالی باشند بیشتر بدانید. و به یاد داشته باشید، برای داشتن یک برند موفق، لازم نیست در هر سایت رسانه اجتماعی حضور داشته باشد.

10 شبکه اجتماعی برتر درسال 2022

شبکه اجتماعی برتر درسال

1. فیس بوک – 2.9 میلیارد

فیس بوک بزرگترین سایت رسانه اجتماعی است که هر ماه بیش از دو میلیارد نفر از آن استفاده می کنند. این بدان معناست که تقریباً 36.9 درصد از جمعیت جهان کاربران فیس بوک هستند. بیش از 200 میلیون کسب و کار (عمدتاً مشاغل کوچک) از ابزارهای فیس بوک استفاده می کنند، و بیش از هفت میلیون تبلیغ کننده به طور فعال کسب و کار خود را در فیس بوک تبلیغ می کنند، که اگر می خواهید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید، آن را به یک شرط کاملاً مطمئن تبدیل می کند.

شروع به کار در فیس بوک آسان است زیرا تقریباً تمام قالب های محتوا در فیس بوک عالی کار می کنند – متن، تصاویر، محتوای ویدیویی و داستان ها. اما الگوریتم فیس بوک محتوایی را که جرقه مکالمات و تعاملات معنادار بین افراد، به خصوص آنهایی که از خانواده و دوستان هستند، در اولویت قرار می دهد.

2. 2.2YouTube میلیارد

یوتیوب یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است که در آن کاربران روزانه یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می کنند. یوتیوب علاوه بر اینکه دومین سایت بزرگ رسانه اجتماعی است، اغلب به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل، شرکت مادرش شناخته می شود.

بنابراین اگر از بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، قطعاً باید در YouTube حضور داشته باشید. برای شروع، در اینجا نحوه ایجاد یک کانال YouTube برای نام تجاری خود آورده شده است. و برای اینکه ویدیوهای شما توسط افراد بیشتری کشف شود، توصیه می کنیم در سئوی YouTube مطالعه کنید یا برای افزایش دسترسی خود به تبلیغات در YouTube فکر کنید.

3.  3WhatsApp میلیارد

WhatsApp یک برنامه پیام رسانی است که توسط افراد در بیش از 180 کشور استفاده می شود. در ابتدا، مردم ابتدا از واتس اپ برای ارسال پیامک به خانواده و دوستان خود استفاده می کردند. به تدریج مردم از طریق واتس اپ با مشاغل ارتباط برقرار کردند.

پلتفرم تجاری واتس اپ به کسب و کارها این امکان را می دهد که پشتیبانی مشتری را ارائه دهند و به روز رسانی های خرید خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند. برای مشاغل کوچک، برنامه WhatsApp Business وجود دارد، در حالی که مشاغل تجاری می توانند از WhatsApp Business API استفاده کنند.

واتس اپ به عنوان پرکاربردترین پلتفرم پیام رسان، می تواند یک کانال خدمات مشتری عالی برای کسب و کار شما باشد. این داستان های موفقیت کاربران WhatsApp Business را بررسی کنید.

4. اینستاگرام – 2 میلیارد

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری مکانی برای نمایش محصولات یا خدمات شما با عکس یا فیلم است. در این برنامه، می‌توانید طیف گسترده‌ای از محتوا مانند عکس‌ها، فیلم‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها، ویدیوهای زنده و IGTV را برای ویدیوهای طولانی‌تر به اشتراک بگذارید.

به‌عنوان یک برند، می‌توانید یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید که تجزیه و تحلیل غنی از پروفایل و پست‌های خود و امکان زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام با استفاده از ابزارهای شخص ثالث را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای کمک به شما در استفاده از اینستاگرام مانند یک حرفه ای، ما یک راهنمای کامل برای بازاریابی اینستاگرام داریم.

5. فیسبوک مسنجر – 1.3 میلیارد

مسنجر قبلاً یکی از ویژگی‌های فیس‌بوک بود، اما از سال 2011، مسنجر یک برنامه مستقل با ویژگی‌های گسترش‌یافته بود. کسب و کارها می توانند تبلیغ کنند، چت بات بسازند، خبرنامه بفرستند و موارد دیگر. این ویژگی‌ها راه‌های بی‌شماری جدید برای تعامل و ارتباط با مشتریان خود به کسب‌وکارها داده است.

اگر به فکر استفاده از مسنجر برای کسب و کار خود هستید، هفت راه برای استفاده از مسنجر برای بازاریابی خود را بخوانید.

6. وی چت – 1.26 میلیارد

وی چت در سال 2011 توسط تنسنت، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری چین منتشر شد. مانند WhatsApp و Messenger، WeChat در ابتدا یک برنامه پیام رسانی بود، اما به یک پلتفرم همه کاره تبدیل شده است. علاوه بر پیام‌رسانی و تماس، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین خرید کنند، قبوض را بپردازند، مواد غذایی بخرند، پول انتقال دهند، رزرو کنند، تاکسی رزرو کنند و موارد دیگر.

وی چت محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در چین و سایر بخش های آسیا است. بنابراین اگر می خواهید برند خود را در چین تقویت کنید (جایی که شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک و توییتر ممنوع هستند)، وی چت جایگزین خوبی است. می توانید تبلیغات را در حساب رسمی WeChat یا در WeChat Moments اجرا کنید. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرهای مبتنی بر وی چت وجود دارند که می توانند به برند شما کمک کنند تا میلیون ها مشتری چینی را جذب کند.

7. TikTok – 1 میلیارد

TikTok (معروف به Douyin در چین) یک برنامه اشتراک‌گذاری ویدئو با فرم کوتاه است. علیرغم اینکه در سال 2017 راه اندازی شد، یکی از سریع ترین برنامه های در حال رشد در جهان است و اخیراً گوگل را به عنوان پربازدیدترین سایت اینترنتی پشت سر گذاشته است.

TikTok به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوهای بین 15 تا 60 ثانیه ایجاد و به اشتراک بگذارند، و این برنامه دارای کاتالوگ گسترده ای از جلوه های صوتی، قطعات موسیقی و فیلترهایی برای بهبود ویدیوها و جذاب تر کردن آنها است. می‌توانید ویدیوهای مربوط به تقریباً همه علایق را پیدا کنید، از همگام‌سازی لب، رقص، و چالش‌ها گرفته تا ترفندهای DIY و آموزش‌های آرایش. حدود 47.4 درصد از کاربران TikTok در ایالات متحده بین 10 تا 29 سال سن دارند. بنابراین اگر جمعیت هدف شما جوان است، TikTok یک پلت فرم عالی برای کسب و کار شما است.

ما اخیراً زمان‌بندی TikTok را به پلت فرم انتشار خود اضافه کردیم! می‌توانید پست‌های TikTok را از قبل برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی کنید تا به رشد برندتان و افزایش فالوورهایتان کمک کند!

8. Sina Weibo  (سینا ویبو)573 میلیون MAU

“Weibo” (微博) در زبان چینی به معنای “ریز وبلاگ” است. Sina Weibo یا Weibo که توسط شرکت فناوری چینی Sina Corporation در سال 2009 راه اندازی شد، درست حدس زدید، یک پلت فرم میکروبلاگینگ است که با توییتر و اینستاگرام مقایسه می شود.

از طریق Weibo، کاربران می‌توانند تصاویر، ویدیوها و داستان‌ها را پست کنند، موضوعات پرطرفدار را ببینند، از هشتگ‌ها در پست‌ها استفاده کنند و از این پلتفرم برای پیام‌رسانی فوری استفاده کنند.

در مقایسه با WeChat، Sina Weibo جمعیتی جوان‌تر دارد و محتوای اطلاعاتی و پرطرفدارتری را ارائه می‌دهد. در واقع، نیویورک تایمز می‌گوید اگر می‌خواهید در چین «ویروسی شوید»، ویبو مکانی است که باید باشید. Weibo همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حساب‌های رسمی و تایید شده برای ارتباط با فالوورهای خود و استفاده از تبلیغات پولی راه‌اندازی کنند.

 

9. تلگرام — 550 میلیون

تلگرام یک برنامه پیام رسانی رایگان است که در چندین دستگاه بدون محدودیت در اندازه رسانه کار می کند.

ویژگی متمایز تلگرام رمزگذاری سرتاسر آن برای تمامی فعالیت ها از جمله چت ها، گروه ها و رسانه های مشترک بین شرکت کنندگان است. تمرکز آن بر امنیت در طول سال ها مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده است، به خصوص زمانی که واتس اپ تغییراتی را در سیاست حفظ حریم خصوصی خود اعلام کرد که به آن اجازه می دهد اطلاعات را با شرکت مادر متا به اشتراک بگذارد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که برندها می‌توانند از تلگرام استفاده کنند، علاوه بر ارائه پشتیبانی یک به یک از مشتری. به عنوان مثال، برندها می توانند برای پلتفرم تلگرام چت بات بسازند یا از ویژگی کانال تلگرام برای پخش پیام تا 200000 نفر استفاده کنند.

10. اسنپ چت – 538 میلیون

اسنپ ​​چت روی عکس ها و ویدیوهای کوتاه (معروف به اسنپ) که بین دوستان به اشتراک گذاشته می شود، تمرکز می کند. این فرمت ویدیوی عمودی را محبوب کرد، که در نهایت در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک‌تاک گسترش یافت. اما به‌طور خاص، به نظر می‌رسد که ظهور استوری‌های اینستاگرام مانع رشد اسنپ چت و علاقه بازاریابان به استفاده از اسنپ چت برای برندهای خود به طور کلی شده است.

 

مطالب اخیر

پیام بگذارید

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel