16 ایده تولید محتوا کاربر پسند

می دانید که باید ایده های تازه محتوای رسانه های اجتماعی را برای علاقه مند نگه داشتن دنبال کنندگان خود و جذب افراد جدید به حساب خود ایجاد کنید. اما خلاق بودن هر روز و ارائه محتوای طلایی بر روی پلتفرم های مختلف می تواند کاملا طاقت فرسا باشد.بنابراین ما در سوشال بست هستیم تا کمک کنیم. با استفاده از این مقاله 16 ایده تولید محتوا کاربر پسند دیگر هرگز نخواهید دید که به یک تقویم محتوای خالی خیره شده اید.

16 ایده تولید محتوا کاربر پسند

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالاً از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می کنید. چگونه می توانید رقابت را از بین ببرید؟

یک تجارت موفق در سال 2022 یک استراتژی بازاریابی قوی خواهد داشت که به طور موثر به مشتریان و بودجه خود گوش می دهد.

 

نظر سنجی

حتما میدانید که هر چقدر تعامل در صفحه شما بالاتر برود در نهایت باعث می شود صفحه شما به افراد بیشتری نشان داده شود.گزینه نظر ستجی از ساده ترین ابزارها برای افزایش ویو و تعامل پیج شماست.

فقط مهم است که سعی کنید نظر مخاطب را جلب کنید و او را وادار کنید که در نظر سنجی شما شرکت کند سعی کنید از سوالات جذاب استفاده کنید.

خیلی از افراد هستند که دوست دارند در مورد مسائل مختلف نظر بدهند.حتما از این مدل افرادی که دوست دارند در مورد همه چیز اظهار نظر کنند در خانواده و دوستان شما هستند.

نقل قول از دیگران

میتوانید از نقل قول افراد موفق در حیطه کاری خود،افراد مشهور،هنرمندان و برحسب سلیقه خود و مخاطب استفاده کنید.در قالب عکس یا فیلم کوتاه

نشان دادن پشت صحنه

شما می توانید با نشان دادن پشت صحنه کسب و کار اینترنتی خود اعتماد مشتری را بیشتر جلب کنید.خیلی ها دوست دارند بدانند شما که هستید؟چه افرادی و با چه چهره ای پشت صحنه کسب و کار شما هستند؟

اتفاقاتی که در پشت صحنه کسب و کار اینترنتی شما می افتند برای ممکن است برای شما جذاب نباشد ولی برای مخاطبان شما بسیار جذاب است.اگر فروشگاه دارید از بسته بندی محصولات خود عکس بگذارید از آماده سازی سفارشات،از کارمندان خود عکس بگذارید و تا جای ممکن در قاب دوربین ظاهر شوید.

همه دوست دارند چهره ی واقعی شما را ببینند وقتی شما در قاب دوربین نمی آیید همه فکر می کنند می خواهید اگر محصولتان خوب نبود از دست آنها فرار کنید و نتوانند شما را شناسایی کنند و دقیقا به همین خاطر است که وقتی در قاب دوربین ظاهر می شوید به شما اعتماد بیشتری می کنند.

استفاده از مناسبت های تقویم

از ساده ترین راه ها ها و جذب مخاطب استفاده از تقویم است.میتوانید برای مناسبت ها کلیپ تبریک یا مستند کوتاه در رابطه با مناسبت ان روز استفاده کنید:روز دختر،روز طبیعت و…

سوالات چالشی ایده های تولید محتوا

با استفاده از سوالات چالشی،مخاطب رو وادار به تعامل کنید.خلاقیت به خرج دهید و ذهن مخاطب را درگیر کنید.سوالات چالشی بی ربط نپرسید مرتبط یا حیطه کاریتان باشد.

نوشته‌های تازه همه چیز در مورد دیجیتال مارکتینگ

یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید

واقعیت: مردم چیزهای رایگان را دوست دارند.

واقعیت دوگانه: هدایا راهی سریع و آسان برای پر کردن حفره در تقویم محتوای خود در یک لحظه است.

یا، فهرست هدایای خلاقانه رسانه های اجتماعی ما را در اینجا جستجو کنید تا الهام بگیرید تا مسابقه خود را به سطح بعدی ببرید.

یک AMA را میزبانی کنید

با یک جلسه پخش زنده “هر چیزی از من بپرس” به کنجکاوی سیری ناپذیر مخاطبان خود ضربه بزنید.

نکته حرفه ای: سعی کنید AMA را روی یک موضوع خاص متمرکز کنید، با یک تماس برای سؤال در مورد آخرین مجموعه خود یا سؤالاتی در مورد کارآفرینی.

برخی از افراد دوست دارند یک استریم زنده اینستاگرام، تیک تاک یا فیس بوک انجام دهند و مستقیماً از طریق نظرات به سؤالات پاسخ دهند. دیگران دوست دارند یک سری استوری اینستاگرام را با استفاده از استیکرهای Question انجام دهند، مانند کاری که الکساندریا اوسایو کورتز، نماینده کنگره با AMA خود در مورد واکسن کووید انجام داد.

 

استفاده از جای خالی

یکی دیگر از راه های تعامل و  ریپلای گرفتن استفاده از جای خالی رای تولید محتوا است.

مثلا اگر ۱ میلیارد تومن پول داشتم….. 

 

عکس محصولات و یا خدمات خود را درج کنید

به شدت از اشتراک گزاری عکسهای بی کیفیت خودداری کنید که ریزش مخاطب مواجه خواهید شد.در صورت امکان از عکاس حرفه ای استفاده کنید.عکس های شما ویترین کاری شما هستند پس وسواس به خرج دهی

ایده تولید محتوا با استفاده از معرفی کتاب

وقتی شما در حوزه خود کتابی را معرفی می کنید مخاطبان شما ذهنیت حرفه ای از شما در ذهن خود ثبت می کنند و شما را با چشم یک مستر و استاد در این حوزه نگاه می کنند.درست است که خیلی ها ممکن است آن کتاب را تهیه نکنند ولی اینکه به شما به عنوان یک حرفه ای نگاه کنند خیلی مهم است.

ایده تولید محتوا کاربر پسند

ایده تولید محتوا با استفاده از عکس ها و ویدیو های مشتریان

یکی دیگر از ایده های تولید محتوا برای اینستاگرام استفاده از عکس ها و ویدیو های مشتریان است.به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه ساعت مچی دارید از مشتریان بخواهید در حین اسفاده از محصول شما عکسهایی خلاقانه برای شما ارسال کنند.

نمایش حس خوب مشتری یکی از کارهایی است که شما می توانید نشان دهید نشان دادن ساعت به تنهایی در تصویر کاری است که هر کس ممکن است انجام دهد اما نشان دادن حس خوب مشتری حین استفاده از محصول شما یک ایده جالب برای تولید محتوا اینستاگرام است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

پست هایی که با استقبال بوده را به نمایش بگذارید

ممکن است قبلا پستی منتشر کرده باشید که از آن استقبال زیادی شده و لایک و ویو زیادی گرفته به عنوان یک محتوای موفق می توانید از آن اسکرین شات بگیرید و اسکرین شات آن را به اشتراک بگذارید.

این کار باعث می شود نشان دهید چقدر در کار خود موفق هستید و می توانید از کاربران بخاطر استقبال آنها تشکر کنید و بگویید از شما ممنون هستیم که همراه ما هستید.

تولید محتوای آموزشی برای اینستاگرام

گری وینرچاک کارآفرین، نویسنده، سخنران و شخصیت و صاحب شرکت های وینرمدیا و وینریکس با ۱۶۰ میلیون دارایی یکی از اینفلوئنسر های محبوب در زمینه تولید محتوا برای اینستاگرام می گوید “اگر محتوا تولید نمی کنید یعنی وجود خارجی ندارید”تولید محتوای آموزشی یکی از بهترین نوع های تولید محتوا است که نقش حیات کسب و کار شما را دارد.

یکی از بهترین ایده های تولید محتوا برای اینستاگرام تولید محتوای آموزشی برای اینستاگرام است.ممکن است در نگاه اول بگویید محتوای آموزشی به درد هر کسب و کاری نمی خورد.ولی قاطعانه به شما می گویم محتوای آموزشی بهترین نوع محتوا برای هر کسب و کاری است.

شما هر کاری می کنید مشتریان شما نیاز به یک سری راهنمایی دارند.مثلا اگر کار شما فروش لباس است به راحتی می توانید در مورد جنس انواع لباس و ست کردن لباس های مختلف برای مشتریان محتواهای آموزشی زیادی را تولید کنید.

تولید محتوا برای اینستاگرام با لایو مشترک

تولید محتوا برای اینستاگرام با استفاده از لایو چیزی است که این روزها خیلی مد شده و برای همه جذاب است.شما می توانید با همکاران خود هماهنگ کنید و یک لایو مشترک را بگیرید.مثلا اگر شما در حوزه کسب و کار اینترنتی فعالیت دارید لایو شما با یک فردی که در حوزه مالی یا بورس اطلاعاتی دارد می تواند جذاب باشد.

یا مثلا اگر شما خدمات صافی مو انجام می دهید می توانید با دیگر همکارتان که در لاین میکاپ یا ماساژ فعال است یک لایو مشترک بگیرید.این کار دو فایده برای شما دارد اول اینکه افراد زیای به فالور های شما اضافه می شوند.دوم اینکه یک محتوای عالی تولید کرده اید که می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

 

ایده تولید محتوا از جلسات کاری

نشان دادن جلسات کاری نشان می دهد که شما چقدر در کار خود جدی هستید و واقعا دارید کار می کنید.مردم دوست دارند ببینند دقیقا شما چه کار می کنید با این کار ها مرتب برای آنها شفاف سازی می کنید.هر چند مسئله ممکن است برای شما ساده به نظر بیاید ولی ایده تولید محتوا از جلسات یکی از بهترین ایده های تولید محتوا برای اینستاگرام است.

 عکس با افراد معروف حوزه کاری

یکی دیگر از شیوه های تولید محتوا برای اینستاگرام عکس گرفتن با افراد مهم حوزه کاری خودتان است.تصور کنید که شما یک سالن زیبایی دارید و در یک ورک شاپ گران قیمت شرکت کرده اید.فرصت را غنیمت بشمارید و حتما با استاد آن کلاس یک عکس بگیرید.

وقتی شما در کنار یک فرد مهم در یک قاب قرار می گیرید در واقع آن عکس اعتبار زیادی به کسب و کار شما می دهد البته باز منظور من این نیست که با یک بازیگر یا موسیقی دان مشهور عکس بگیرید منظور من گرفتن عکس با افراد مهم حوزه کاری خودتان است.

مطالب اخیر

پیام بگذارید

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel