مشکل اصلی و مهم برای تبلیغات در اینستاگرام

این روزها در اینستاگرام با بلاگرها و اینفلوئنسرهای زیادی روبرو هستیم و برای تبلیغات پیج یا فروشگاه خودمون باید هزینه زیادی رو بپردازیم. اما سوال اینجاست که آیا تبلیغات در اینستاگرام موثر و مفید برای پیج ما هست یا نه و اینکه از کجا بدونیم اون بلاگر یا اینفلوئنسر مناسب محتوای پیج یا فروشگاه آنلاین بوده؟

سئوال اول

به کدام بلاگر تبلیغ بدهیم ؟

باید بدانید اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام در دو سه سال اخیر مورد توجه برندها و کسب و کارهای ایرانی قرار گرفته است. اول از همه باید بدانیم که اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ تا بتوانیم از مزایای تبلیغات در اینستاگرام با شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ با شما بگوییم. به زبان ساده در این شیوه، شما تبلیغ خود را به افراد تاثیرگذار و محبوب در اینستاگرام می سپارید، نظیر کمدین ها، تولیدکنندگان محتوای باکیفیت (بلاگر)، ورزشکاران، بازیگران و چهره های محبوب اجتماعی، سیاسی و …

هر یک از این افراد ممکن است هر تبلیغی را با توجه به ماهیت صفحه خود نپذیرند، اما به شیوه های گوناگون در قالب پست و استوری ممکن است جذب تبلیغ کنند که در روشهای قبل در این راهنما نحوه انتشار آن را توضیح دادیم.

باید بدانید تبلیغات توسط بلاگر و اینفلوئنسر به مراتب از روشهای دیگر پرهزینه تر و زمانبرتر است. اما اگر شخص درستی را انتخاب کنید این روش پربازده ترین راه تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارهای ایرانی است. خصوصا اینکه اگر روش تبلیغ شما توصیه ای و غیرمستقیم باشد کمتر رنگ و بوی تبلیغ را به خود می گیرد و افراد بیشتری به سمت کالا یا خدماتتان روانه می شوند.

برای اینکه یک سناریوی خلاقانه برای تبلیغ در اینستاگرام به این افراد بدهید، باید با لحن و دایره لغات و روحیات آن شخص آشنا باشید. برای گرفتن بازخورد مناسب حتما توصیه می کنیم از سرویس سوشال بست کمک بگیرید.

سئوال دوم

چطور با بلاگرها ارتباط بگیریم؟

اگر کمپین تبلیغاتی شما در اینستاگرام توسط تعداد کمی اینفلوئنسر انجام خواهد شد، بهترین راه برای برقراری ارتباط با آن‌ها ‌استفاده از دایرکت اینستاگرام است.

در ابتدا لیستی از اینفلو‌ئنسرهایی که برای کمپین تبلیغات اینستاگرام خود انتخاب کرده‌اید، درست کنید و اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری نمایید. سپس پیشنهاد خود به همراه اطلاعات مربوط به کمپین تبلیغات اینستاگرامی برندتان را در قالب یک پروپوزال از طریق دایرکت برای اینفلوئنسر ارسال کنید. بهتر است تاریخ و زمان ارسال پروپوزال را به خاطر داشته باشید تا بتوانید پیگیری‌های مربوط را انجام دهید.

انجام دادن این کار بسیار ساده است. اما رعایت کردن برخی نکات می‌تواند به شما کمک کند تا همکاری بهتری را با یک اینفلوئنسر آغاز کنید.

سئوال سوم

برای تولید بنر تبلیغاتی خوب باید چه کاری انجام دهم ؟

دنیای دیجیتال مارکتینگ فضای بسیار گسترده‌ای دارد و هر روز شاهد ظهور روش‌های جدیدی هستیم که با استفاده از آنها می‌توانید به خروجی‌های بهتر برسید.

کیفیت طراحی، محتوا و کال تو اکشن روی بنرهای تبلیغاتی در ترغیب مخاطب در نرخ تبدیل اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چه این بنرها اصولی‌تر و جذاب‌تر طراحی شوند می‌توانند مخاطب بیشتری بگیرند. برای ساخت بنر تبلیغاتی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که با مشاورین ما در سوشال بست تماس بگیرید .


ارائه شده در سوشال بست 

مطالب اخیر

No Comments

پیام بگذارید

5 + سیزده =

logo-samandehi
فوتر 1

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel