هزینه تبلیغات اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام از جمله مواردی است که قیمت گذاری آن کار بسیار مشکلی است. این مشکل بودن به خاطر نبودن تعرفه یا قیمت های ثابت است. بسیاری از افرادی که در اصطلاح اینفلوئنسر نامیده می شوند تعرفه هایی بالاتر از حد استاندارد و نرمال را برای پست های تبلیغاتی در نظر می گیرند. نبودن قیمت های ثابت کسب و کارها را دچار سردرگمی کرده زیرا پیش بینی دقیقی از هزینه های تبلیغاتی ندارند. این کسب و کارها حتی از میزان کارایی کارها اطلاع دقیقی ندارند. معمولا بر اساس میانگین هایی که از تبلیغات گرفته اند، اقدام به برنامه ریزی می کنند. البته امروزه تبلیغات اینستاگرام با توجه متغییر بودن در بسیار موارد، ارزان است. افرادی که معمولا برای تبلیغات اینستاگرام هزینه می کنند، دارای قدرت بسیاری زیادی در فضای مجازی هستند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد و ارزانترین نوع تبلیغات در فضای مجازی است. باید این نوع تبلیغات را به صورت هدفمند انجام داده تا بتوان کسب و کار خود را به درستی انجام دهیم. معمولا قیمت ثابت و مشخصی برای هزینه تبلیغات در سایت ها انجام نمی شود. با توجه به نوع سایت و نیز کسب و کاری که در اینستاگرام انجام می دهید، تعرفه های مختلفی ارائه می گردند. از خرید از سایت های کلاهبردار که موجب ضرر و زیان به شما می گردند، باید خودداری گردد.

هزینه های تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام

کاربران و فعالان شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق تبلیغات بازدیدی و ساعتی به تبلیغات مختلفی می پردازند. پیج های فعالی در اینستاگرام وجود داشته که به نام شخص خاصی فعالیت نمی کنند. این نوع پیج ها معمولا مخاطبان خاصی داشته و در حیطه خاصی به تولید محتوا مشغول هستند. این پیج ها انواع مختلفی از قبیل سرگرمی، طنز، کلیپ فیلم، اطلاعات آموزشی و غیره هستند. هزینه تبلیغات در این نوع پیج ها معمولا به صورت های گوناگونی از قبیل ریچ، ایمپرشن، بازدید، تک پست، استوری و غیره محاسبه می گردد. در بیشتر اوقات این نوع تبلیغات به صورت بیست و چهار ساعته انجام می گردند. تبلیغات شما با توجه به تعداد بازدیدهایی که انجام داده اید، نشان داده می شود. در حال حاضر به صورت تقریبی هزینه هر بازدید ویدیو بیش از چهارده تومان هزینه دارد. برای هر ایمپرشن بیش از چهار تومان و برای هر ریچ باید بیش از پنج تومان هزینه گردد.

پیج های بزرگ در اینستاگرام و تبلیغات در آن ها

یکی از انواع پیج های بزرگ در اینستاگرام پیج های با موضوع تخصصی هستند. این نوع پیج ها معمولا در یک زمینه خاص فعالیت کرده و باعث افزایش فالوور در آن ها می گردند. این تعداد فالوور هایی که در این پیج ها افزایش می یابند، بلکه افزایش فالوور به صورت هدف دار صورت می گیرد. در واقع پیج های تخصصی تبلیغات اینستاگرامی شما را هدفمند می کنند. برای مثال پیج هایی مثل آشپزی و فوتبال فقط طرفداران این دو موضوع آن را دنبال می کنند. پس این نوع صفحات برای دادن هزینه های بسیار برای تبلیغات بسیار مفید هستند. امروزه در اینستاگرام برای هر کسب و کار و موضوع تخصصی یک پیج تاسیس شده است.

یکی از این تبلیغات به صورت تبلغات بنری است. در تبلیغات فقط منظور عکس بوده و ویدویی در آن ها وجود ندارد. بنر شما اگر بد طراحی شود، حتی با بازدیدهای بسیار زیاد و نیز فالوور های پر شمار نیز تاثیر مثبتی برای پیج شما ندارد. فقط کافی است که تکنیک های طراحی بنرهای فوق العاده اینستاگرام برای شما شناخته شود. این تبلیغات را می توان با هزینه های گوناگونی از سایت های مختلف خریداری کرد. یکی دیگر از تبلیغات در پیج های بزرگ تبلیغات به صورت ویدیویی است که فقط به صورت ویدیو انجام می گردد. یعنی ویدویی را از کسب و کار خود ساخته و به پیج های بزرگ برای تبلیغ کردن در اینستاگرام می دهید. محاسبه کردن قیمت به تبلیغ ویدئویی به دو صورت انجام می شود. روش اول همان روش تبلیغات ساعتی بنری بوده و روش دوم بر اساس میزان بازدید ها انجام می گیرد.

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

در این روش های تبلیغاتی با توجه به موضوع خاص متقاضی برای تبلیغات پست تبلیغاتی مورد نظر آماده می شود. پست های تبلیغاتی به صورت معمول برای پیج های افراد خاص، پیج های بیزنسی، پیج های پربازدید و غیره نشان داده می شود. هزینه تبلیغات اینستاگرام در این روش بر اساس مواردی از قبیل تعداد فالوورها و نیز مشارکت کردن فالوورها مشخص می گردد. همچنین افراد مختلف بر اساس بودجه مشخص خود نیز پکیج های مختلفی را تهیه می کنند. افراد مختلف برای توسعه کسب و کار خود معمولا از این پکیج های متنوع استفاده می کنند.

تبلیغات اینفلوئنسرهای

اینفلوئنسرمارکتینگ یکی از روش های تبلیغات در اینستاگرام بوده که بسیار پرطرفدار است. اینفلوئنسرها نیز افراد مشهور در اینستاگرام بوده که به وسیله این شبکه اجتماعی به شهرت رسیده اند. صحبت های مختلفی درباره تبلیغاتی که با این افراد انجام شده حتما به گوش شما خورده است. تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام اگر به صورت صحیح صورت گیرد، نتیجه خوبی می دهد. این افراد مشهور که به نام اینفلوئنسر شناخته می شوند، اسم اشخاص و برند ها را محبوب می کنند. این افراد مشهور دنبال کننده های فراوانی دارند که در دیده شدن کسب و کار شما نقش مهمی دارند. معمولا به این افراد مشهور که هزینه های مختلف تبلغاتی دارند، در اصطلاح سلبریتی می گویند. اینفلوئنسرها شامل افرادی از قبیل فود بلاگرها، بلاگر های سفر، فشن بلاگر ها، بلاگر های موسیقی، بلاگر های لایف استایل و غیره هستند. معمولا این نوع افراد درآمد بالایی در اینستاگرام دارند که باعث شهرت کسب و کار شما نیز می گردند.

تبلیغات به صورت اسپانسر

معمولا تبلیغات به صورت اسپانسری در اینستاگرام توسط خود شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام می گردد. این تبلیغات به صورت پست یا استوری انجام شده و توسط افراد مختلف انجام می گردد. در این تبلیغات نیازی به جستجو و پیدا کردن پیج مناسب ندارند. شما در این نوع بنرها یا ویدئوی خود را در اختیار اینستاگرام قرار می دهید. در این نوع تبلیغات انواع فیلترها را مثل کشور، شهر، سن، جنسیت و غیره را انتخاب می کنید. حتی می توان علاقه مندی های خود را انتخاب کرده و هدف گذاری کنید. هزینه تبلیغات به صورت اسپانسری را به صورت دلاری باید پرداخت کنید. این هزینه ها توسط خود داشبورد تبلیغات فیسبوک انجام می گردد. این نوع تبلیغات به دو روش تعداد کلیک ها و نیز بنیز بر اساس تعداد دفعات نمایش انجام می گردد. هزینه این تبلیغاتبه ازای هر هزار نمایش تبلغاتی انجام می گردد. این تبلیغات برای افرادی که در داخل ایران هستند اصلا به صرفه نیست. زیرا اولا در این راه باید تحریم ها دور بزنید و ثانیا باید برای اجرای تبلیغات اسپانسری اینستاگرامی باید یک واسطه را پیدا کنید. البته این عمل در کشور های دیگر بسیار کاربرد دارد و می توان به راحتی آن را انجام داد.

استفاده از ربات های تبلیغ کننده در اینستاگرام

ربات هایی که در اینستاگرام تبلیغ می‌کنند، یکی از راه های هزینه بر برای تبلیغات در اینستاگرام است. این ربات ها انواع و اقسامی دارند که کاربردهای مختلفی دارند. برای کارایی این این ربات ها باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. این ربات ها کاربردهایی از قبیل فالو، آنفالو، لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازدید کردن و غیره را انجام می دهند. نتایجی که ربات های اینستاگرام انجام می دهند، خیلی سریع و زودگذر هستند. در این نوع تبلیغات هوش مصنوعی و الگوریتم های گوگل باید در نظر گرفته شود زیرا احتمال محدود کردن پیج شما وجود دارد. در برخی اوقات نیز اینستاگرام پیج شما را به جای اینکه محدود کند، به صورت کلی مسدود می کند.

پکیج های تبلیغ در اینستاگرام

بسیاری از سایت های به صورت پکیج تبلیغاتی هم تبلیغاتی را در اینستاگرام انجام می دهند. این پکیج های تبلیغاتی هزینه های مختلفی داشته و به صورت های گوناگونی انجام می گردد. این پکیج ها شامل مواردی مثل پکیج مدیریت اکانت، پکیج تست و دیگر پکیج ها می گردند. البته قیمت این نوع پکیج ها با هم متفاوت بوده و از هم متفاوت است.

هزینه تبلیغات در استوری اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرام در استوری یکی از انواع هزینه تبلیغات است. برای تبلیغ کردن استوری باید به ازای هر هزار فالوور، هزار تومان را پرداخت کنید. برای مثال پیجی که دارای ۲۰۰ هزار فالوور دارد، باید دویست هزار تومان را پرداخت کند. برای اکثر پیج های اینستاگرام باید با کمک این فرمول ها هزینه های تبلیغاتی را حساب کنید. باید از پول دادن به کسانی که از این مبالغ بیشتر می گیرند، خودداری کنید. این افراد معمولا جزو کلاهبرداران در این زمینه ها بوده و باعث ضررهای فراوانی به شما می شوند. البته تبلیغات در اسوری اینستاگرام یکی از راه هایی است که پیج اینستاگرام شما پر بازدید می شود.

هزینه تبلیغات پستی اینستاگرام

تبلیغات پستی در اینستاگرام نیز یکی از روش های تبلیغاتی است که توسط بسیاری از افراد انجام می گردد. این روش به این صورت است که پست تبلیغی خود را در پیج مورد نظر خود قرار دهید. هزینه این نوع تبلیغات به این صورت بوده که به ازای هر هزار فالوور باید سه هزار تومان پرداخت شود. یک پیج که دارای ۱۰۰ هزار فالوور است باید به صورت میانگین حداقل سیصد هزار تومان از شما دریافت کند. بسیاری از مردم آگهی ها دنبال نکرده و حتی در برخی موارد از این تبلیغات متنفر هستند. اما اگر یک پست حرفه ای و جنجالی درست کنید مخاطبان زیادی جذب می کنید.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

تبلیغات ارزان اینستاگرام یکی دیگر از انواع تبلیغات در اینستاگرام است. این تبلیغ همانطور که از اسم آن مشخص است به منظور کاهش یافتن هزینه ها انجام می گیرد. اگر هیچ نوع بودجه ای برای پرداخت کردن هزینه های تبلیغاتی ندارید، باید خود دست به کار شده و تولید محتوا کنید. یکی از راه های بسیار رایج درست کردن فیلم از کسب و کار خودتان است. باید شروع به نوشتن کپشن هایی حرفه ای در زمینه محصول و حرفه خود انجام دهید. هشتگ ها نیز یکی از راه هایی هستند که هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کنند. شما با انجام این نوع اعمال صرفه جویی زیادی را در هزینه های خود انجام می دهید.

جمع بندی

کسانی که برای تبلیغات در اینستاگرام هزینه می کنند، معمولا دارای قدرت زیادی در فضای مجازی هستند. هزینه تبلیغات در اینستاگرام هزینه ثابتی نداشته و دارای تغییرات زیادی است. تبلیغات در فضای اینستاگرام ارزانترین نوع تبلیغات در فضای مجازی است. اینفلوئنسرمارکتینگ یکی از یکی از روش های پرطرفدار در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. تبلیغات ارزان اینستاگرام یکی دیگر از انواع تبلیغات در اینستاگرام بوده که یکی از روش های ارزان تبلیغات در اینستاگرام است. تبلیغات پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز یکی از روش های تبلیغاتی بوده که توسط بسیاری از افراد انجام می شود. این روش به این صورت است که پست تبلیغی خود را در پیج مورد نظر خود قرار دهید. هزینه تبلیغات اینستاگرام در استوری یکی از انواع هزینه تبلیغات است. تبلیغ کردن استوری باید به ازای هر هزار فالوور، هزار تومان می شود و باید بر اساس این معیار هزینه ها محاسبه شود. هزینه تبلیغات به صورت گذاشتن پست نیز به این صورت بوده که به ازای هر هزار فالوور تقریبا سه هزار تومان پرداخت گردد.


ارائه شده در سوشال بست

مطالب اخیر

No Comments

پیام بگذارید

سه + هشت =

logo-samandehi
فوتر 1

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel