چگونه می توان یک پست را وارد تب اکسپلور اینستاگرام کرد؟

سوشال بست میگه ؛ برای این کار کافی است به مجموعه نکات زیر توجه کنید.

۱. علاقه مندی مخاطبین خود را رصد کنید و بر اساس علاقه مندی ها مخاطبین را جذب کنید.

بررسی کنید که مخاطبین سابق شما به چه موضوع هایی علاقه مند هستند که با کسب و کار شما اشتراکاتی دارد. روی اشتراکات تمرکز کنید و مخاطبین جدیدخود را بر اساس سبک فعالیت خود جمع آوری کنید.

۲. هشتگ های مرتبط انتخاب کنید.

هشتگ ها یکی از بهترین روش های جذب تعامل مخاطبین در اینستاگرام برای شما هستند. هشتگ ها کمک می کنند با توجه به علاقه مخاطبین پست شما در اکسپلور آنها به نمایش گذاشته شود. همچنین برخی مخاطبین هشنگ های مورد علاقه خود را نیز فالوو می کنند که این مورد هم خودش مزید بر علت است که چرا باید از هشتگ هادر پست های خود استفاده کرد.

برای استفاده از هشتگ ها البته دو نکته مهم وجود دارد:

۱. حتما از هشنگ های مرتبط بایستی استفاده کنید. استفاده از هشتگ های نامرتبط ریز پست ها می تواند تبعات سختی در پی داشته باشد.
۲. اینستاگرام برای هشتگ های انگلیسی اهمیت بیشتری قائل است. سعی کنید از هشتگ های انگلیسی مرتبط حتما استفاده کنید.

۳. تگ کردن برند ها و صفحات هم فکر و هم علاقه با پست شما:

این روش قطعی نیست اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که با تگ کردن برند ها و پیج هایی که سبک کارشان با پست شما یکی است، اینستاگرام شانس شما را برای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام کاربران علاقه مند به این پیج ها و سبک کارشان بیشتر کند.

۴. ایجاد تعامل با کاربران:

یکی دیگر از نکات مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تعامل با کاربران است. تلاش کنید باعث ایجاد نظر زیر پست های خود شوید. سوال بپرسید که جواب بدهند، نظر بخواهید و مهم تر از همه با پاسخ دادن به نظرات کاربران و با تایید یا نظر دادن به کامنت کاربران زیر پست های خود نشان بدهید کاربران خود را می بینید. شما می توانید کامنت تک تک کاربران خود را لایک کنید و حتی به کامنت های اسپم اکانت های تجاری دیگر نیز به سبک خودتان پاسخ دهید. افزایش بیشتر تعامل کاربران خصوصا در دقایق اولیه انتشار پست می تواند به ورود پست شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام کمک کند.

۵. پاور لایک power like بگیرید:

پاور لایک – power like یا همان لایک قدرتمند یکی از روش های مرسوم برای کمک کردن پیج ها به یکدیگر است. لایک شدن پست شما توسط پیج های با حجم مخاطب بالا می تواند امکان دیده شدن پست شما به کاربران آن پیج را به شدت بالا ببرد. راه مرسوم در بین اینستاگرامر ها لایک اشتراکی است.

مدیران پیج ها با هم وارد تعامل می شوند و پست های همدیگر را در لحظه انتشار لایک می کنند و همین امر که به پاور لایک – power like معروف است موجب افزایش تعامل پیج شما و احتمالا ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام است.

در پایان نکته دیگری وجود داردکه مایلم دوباره بر روی آن تاکید کنم

محتوای با کیفیت برای مخاطب خود بسازید. کیفیت کار خودش را می کند.

این مقاله در راستای آموزش های دیجیتال مارکتینگ و در دسته بندی اینستاگرام مارکتینگ برای شما تهیه گردیده است. خوشحال می شوم نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در مورد این مقاله را در بخش نظرات با من به اشتراک بگذارید.

انتها /

در اینستاگرام با ما باشید

 

مطالب اخیر

No Comments

پیام بگذارید

17 + دو =

logo-samandehi
فوتر 1

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel