در سوشال بست 10 دلیل جذاب برای داشتن سایت وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. تحقیقات نشان داده است که 73% مشتریان از برندها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند.
داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن و ایمن سازی مشتریان جدید ادامه می دهد.
این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه فشار بیشتری برای خرید داشته باشند. به علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکتها وبسایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.
اعتبار
در دنیای مدرن امروزی، این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد، بی اعتماد خواهند شد، و همین را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت.
اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزهایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، داشتن یک وبسایت با کیفیت خوب و استفاده آسان باعث میشود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا تصور میکنند میتوانند تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینههای کسبوکار شما داشته باشند.
هزینه ها را کاهش می دهد
علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، میتوانید از وبسایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرفکنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد نیاز به استفاده از فروشگاههای «آجر و ملات» را که شامل هزینههای عملیاتی زیادی هستند (دستمزد کارکنان، اجاره، خدمات آب و برق) را از بین ببرید. فقط چند مورد را نام ببرم.
حذف این سربارها همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را کاهش دهید و به کسب و کار خود مزیت رقابتی واقعی بدهد. همچنین می تواند به صورت داخلی در کسب و کار شما استفاده شود.
آیا خبری دارید که بخواهید با همکاران به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی باشد؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید یک مکان است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت.
هم چنین:10 قدم تا شروع کسب و کار موفق
گسترش بازار
از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، توانایی عبور از موانع جغرافیایی هرگز آسان تر نبوده است. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، اکنون یک مشتری بالقوه است.
بینش مصرف کننده
ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را میدهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده است، چه چیزی را دوست دارد، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید.
طیف متنوعی از دادههای موجود همچنین میتواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانالهای رسانههای اجتماعی بر برند شما کمک کند و حتی میتواند فرصتهایی را برای تغییر جنبههای آفلاین کسبوکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و محدودههای محصول برجسته کند.
تبلیغات
ابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد.
اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات خاص به صورت آنلاین می بیند و از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید.
رقبای آنلاین
اگر وبسایتی ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معناست که شما در به دست آوردن مشتریان جدید از دست میدهید و میتوانید در خط مقدم ذهن آنها باشید. بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست نرود و با رقابت به دست نیاید.
خدمات مشتری آنلاین
وب سایت ها راه آسان تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات متداول در بخش پرسشهای متداول (سوالات متداول)، میتوانید هزینههای خدمات مشتری را کاهش دهید و در زمان و هزینه خود صرفهجویی کنید و همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید.
این همچنین به این معنی است که مشتریان می توانند فوراً پاسخ دریافت کنند و باعث صرفه جویی در زمان می شود که به تشویق روابط مثبت مشتری در دراز مدت کمک می کند. این می تواند برای شما مفید باشد، تمام بازخوردهای مثبت را می توان در یک گواهی بارگذاری کرد، مشتریان شما خوشحال هستند که چرا آن را نشان ندهید؟!
فرصت رشد
وبسایتها، به طور کلی، راههای بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که سرمایهگذاران بالقوه میتوانند به آن مراجعه کنند. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزی است، چه چیزی به دست آورده است و چه چیزی می تواند در آینده به دست آورد.