با سوشال وب 10 نکته مهم و کاربردی در دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند شریک ارزشمندی برای کسب و کار شما باشد، اگرچه ممکن است شما به طور کامل متوجه تمام کارهایی که آنها می توانند برای شما انجام دهند، نباشید. به عنوان یک مدیر فروش یا بازاریابی، وظیفه شما این است که مشتریان را از طریق “درهای ورودی” کسب و کار خود جذب کنید.
آماده هستید تا از رقبای خود پیشی بگیرید، رشد کنید و فروش بیشتری داشته باشید؟
امروزه، 81 درصد از مشتریان قبل از تصمیم گیری برای خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند، که به این معنی است که ایجاد یک حضور آنلاین قوی که مشتریان را در طول سفر مشتری خود به صورت آنلاین درگیر کرده و پرورش دهد، ضروری است. یک شرکت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ می تواند این کار را برای کسب و کار شما انجام دهد، به علاوه خیلی بیشتر
دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن هدف قرار دادن، دسترسی به مشتریان و ایجاد روابط با مشتریان به صورت آنلاین، در طیف وسیعی از کانالها است و در نهایت آنها را به خرید و خرید بیشتر در آینده وادار میکند.
نتایج بازاریابی دیجیتال چشمگیر است. وبلاگ نویسی به تنهایی می تواند به برندها کمک کند تا در مقایسه با برندهایی که هرگز پست نمی کنند، 67 درصد سرنخ بیشتری کسب کنند. سئو همچنین دارای نرخ تبدیل 14.6 درصدی است که به طور چشمگیری بالاتر از نرخ تبدیل 1.7 درصدی است که روش های سنتی خروجی ارائه می دهند.
بازاریابی دیجیتال شامل تاکتیک های زیر است:
یک آژانس بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از تاکتیک ها، استراتژی ها و ابزارهای آنلاین مختلف را برای کمک به کسب و کار در دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش خود به کار می گیرد. این می تواند برنامه ریزی و اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق را به یک چشم انداز چالش برانگیز برای اکثر کارآفرینان انفرادی و بخش های بازاریابی کوچکتر تبدیل کند.
7 نوع آژانس دیجیتال مارکتینگ (و کاری که انجام می دهند)
اگر با این صنعت آشنایی ندارید، انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از آژانس ها در یک صنعت یا خدمات تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که بهترین مورد برای کسب و کار شما به بودجه شما، اهداف و اهداف بازاریابی دیجیتال شما و اینکه چقدر می خواهید در بازاریابی دیجیتال خود عمل کنید بستگی دارد.
در زیر هفت مورد از رایج ترین انواع آژانس های بازاریابی دیجیتال آورده شده است:
یک آژانس بازاریابی دیجیتال از طریق بازاریابی همهکاناله، بازاریابی چند کانالی یا بازاریابی تک کانالی بهصورت آنلاین به مشتریان دسترسی پیدا میکند. با بازاریابی چند کاناله و تک کاناله، آژانس ها در یک یا چند کانال مانند وب سایت ها، وبلاگ ها، ایمیل، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر با مشتریان تعامل دارند. بازاریابی همهکانالی به بازاریابی اطلاق میشود که تجربه یکپارچه مشتری را در کانالها و دستگاهها در طول چرخه عمرشان فراهم میکند. یک آژانس بازاریابی دیجیتال معمولاً خدمات بازاریابی سنتی را ارائه نمی دهد.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل نسبت به سایر آژانس ها بزرگتر است و انواع خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. کسبوکارها اغلب با آژانسهای بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل شریک میشوند، زیرا تجربه انجام پروژههای خاصی را دارند که کسبوکارها باید انجام دهند، مانند کمپینهای پرورش رهبر یا طراحی مجدد وبسایت. این آژانسها همچنین میتوانند با هزینهای کمتر از آنچه که برای ایجاد آنها با استخدامهای جدید لازم است، عضله بیشتری را به بخشهای بازاریابی موجود بیاورند.
یک آژانس بازاریابی ورودی، تاکتیکها و استراتژیهای بازاریابی ورودی را ارائه میدهد که با استراتژیهای سنتی برونگرا متفاوت است. آژانس های ورودی به دنبال موقعیت آنلاین یک تجارت هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت فروش ایجاد کنند. استراتژیهای ورودی میتوانند در طول زمان نتایج قابلتوجهی داشته باشند، اما معمولاً به افق زمانی طولانیتری (شش ماه تا یک سال یا بیشتر) قبل از افزایش فروش و فروش نیاز دارند.
آژانس های بازاریابی دیجیتال که در سئو (بهینه سازی موتور جستجو) تخصص دارند به وب سایت ها و محتوای وب سایت مشتریان خود کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشند. آنها متخصصانی را خواهند داشت که کارهای زیر را انجام دهند:
تحقیق کلمات کلیدی
یک شرکت SEO از انواع تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای توسعه وب سایت مانند Google Analytics، Google Search Console، SEM Rush و SEO Moz استفاده می کند. آژانسهای سئو همیشه از بهترین شیوههای بهینهسازی موتور جستجو، از جمله پیروی از الگوریتم جستجوی همیشه در حال تغییر گوگل، استفاده میکنند.
آژانسهای تبلیغات دیجیتال میدانند چگونه تبلیغاتی پر از کلمات کلیدی و جلب توجه تولید کنند که با بهترین شیوههای پلتفرمهای دیجیتالی که تبلیغات در آنها نمایش داده میشوند مطابقت داشته باشد. خدمات محبوب شامل ایجاد و استقرار تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب و ایجاد و نگهداری حساب Google Ads Manager است.
جستجوی پولی که به آن تبلیغات پولی نیز می گویند، راه دیگری برای ایجاد ترافیک به یک وب سایت است. برخلاف ترافیک ارگانیک رایگان، ترافیک پولی شامل صرف هزینه برای پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجو می شود. تبلیغات دیجیتال می توانند در وب سایت ها، صفحات نتایج جستجو (SERP) و کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند. این می تواند به سرعت برای شما سرنخ بیاورد، اما کمپین شما باید به درستی تنظیم شود تا به مخاطبان هدف خود دست یابد.
آژانسهای بازاریابی دیجیتال که بر تبلیغات آنلاین تمرکز میکنند، میدانند که چگونه تبلیغات بهینهسازی شده و جلب توجه و مطابق با بهترین شیوهها تولید کنند. شما می توانید به عنوان بخشی از یک استراتژی آنلاین گسترده تر، یک آژانس تبلیغاتی آنلاین را به تنهایی یا همراه با آژانس های دیگر استخدام کنید. در حالی که PPC به تنهایی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد، زمانی که با یک استراتژی بلندمدت کم هزینه تر که می تواند از ترافیک پولی که تولید می کنید استفاده کند، بهترین عملکرد را دارد.
زمانی که شرکت ها برای ایجاد و حفظ حضور در رسانه های اجتماعی به کمک نیاز دارند به آژانس های رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. آژانسهای رسانههای اجتماعی میتوانند محتوای اجتماعی را مدیریت و تولید کنند و در پلتفرمهای اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام تبلیغات ایجاد کنند. آنها همچنین خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی را ارائه خواهند داد. آنها همچنین ممکن است برای تبلیغات متقابل یا بازاریابی وابسته به اینفلوئنسرها کمک کنند.
آژانس طراحی وب متشکل از طراحان خلاقی است که وب سایت ها یا صفحات وب سفارشی و بهینه سازی شده را برای مشاغل می سازند. طراحان وب ظاهر، احساس و عملکرد صفحات را کنترل می کنند، چه برای یک وب سایت کاملاً جدید، یک طراحی مجدد وب سایت یا یک پروژه کوچکتر. خدمات متداول ارائه شده توسط آژانس های وب سایت شامل طراحی و تحقیق تجربه کاربر و رابط کاربری (UX/UI)، ایجاد و ذخیره سازی تصویر، توسعه وب و میزبانی وب می باشد.
مشاور دیجیتال مارکتینگ
مشاور دیجیتال مارکتینگ حرفه ای است که ممکن است به یک آژانس بازاریابی دیجیتال وابسته باشد یا نباشد. مشاوران دیجیتال مارکتینگ دانش گسترده ای از بازاریابی دیجیتال دارند و می توانند به کسب و کارها در ارائه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کمک کنند. آنها میتوانند نقاط ضعف استراتژی فعلی، زمینههای بهبود و بهترین راه برای کسب بیشترین سود را شناسایی کنند. آنها همچنین ممکن است شبکه ای از متخصصان یا آژانس های بازاریابی دیگر داشته باشند که می توانند شما را برای کمک بیشتر به آنها ارجاع دهند.
شرکت ها به دلیل تخصص در بازاریابی آنلاین با آژانس های بازاریابی دیجیتال همکاری می کنند. آژانس ها آخرین روندها، بهترین شیوه ها و بهترین ابزارها و استراتژی هایی را که برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است، می شناسند.
در زیر موارد خاصی وجود دارد که باید هنگام کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال انتظار داشت:
آژانس های دیجیتال مارکتینگ، ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما افزایش می دهند
هدف کلی هر تلاش دیجیتال مارکتینگ این است که به همان اندازه ترافیک ارگانیک به وب سایت تجاری فرد ایجاد کند. متخصصان بازاریابی در آژانس های دیجیتال مارکتینگ نکات و نکات بازاریابی ورودی، سفر مشتری و الگوریتم های جستجوی موتورهای جستجو را می دانند. هنگامی که با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید، ترافیک ارگانیک (ترافیک افرادی که وب سایت شما را به صورت آنلاین از طریق جستجوی موتور جستجو پیدا می کنند) به وب سایت شما افزایش می یابد. وب سایت شما با هزینه های کمتر، سرنخ های بیشتری را جذب می کند. این سرنخ ها همچنین سرنخ های با کیفیت بهتری خواهند بود که احتمال خرید آنها را افزایش می دهد.
آژانس های دیجیتال مارکتینگ سرنخ های آماده برای فروش ایجاد می کنند
متخصصان آژانس های بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما، اهداف و اهداف بازاریابی، قیف فروش و مخاطبان هدف ایده آل شما را می شناسند. علاوه بر این، آنها همچنین در تاکتیکهای مختلف بازاریابی درونگرا مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانههای اجتماعی، طراحی وب و بهینهسازی موتورهای جستجو آگاه خواهند بود.
در قیف فروش شما، تاکتیک های مختلف بازاریابی ورودی بر اساس جایی که سرنخ ها در قیف فروش شما قرار دارند، مؤثرتر از سایرین هستند. هنگامی که با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می کنید، می توانید پیام مناسب را از طریق رسانه آنلاین مناسب و در زمان مناسب به هر سرنخ در قیف فروش خود تحویل دهید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا با جابجایی سرنخ ها از بالای قیف فروش خود به پایین، سرنخ های آماده فروش ایجاد کنید.
آژانس های دیجیتال مارکتینگ دسترسی به برند شما را گسترش می دهند
مشتریان شما آنلاین هستند. شما این را می دانید و هر آژانس دیجیتال مارکتینگ آن را می داند. از آنجایی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ در تبلیغ برندها به صورت آنلاین و ایجاد روابط آنلاین با مشتریان تخصص دارند، آنها می دانند که چگونه می توانند دامنه برند شما را به صورت آنلاین گسترش دهند. با همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال، وب سایت شما از تحقیقات کلمات کلیدی و توسعه شخصیت خریدار که از طریق آژانس انجام می شود، دید بهتری خواهد داشت. اگر از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، برند شما نیز حضور آنلاین بیشتری در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به دست خواهد آورد.
آژانس های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شما را از بالا به پایین بهبود می بخشند
آژانس بازاریابی دیجیتالی که انتخاب میکنید باید شبیه به تیم بازاریابی داخلی شما باشد. آنچه که بازاریابی داخلی شما از نظر دانش و زمان تخصصی دیجیتال مارکتینگ فاقد آن است، شریک آژانس بازاریابی دیجیتال شما به آن خواهد پرداخت.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ همچنین نقاط ضعفی را در فعالیت های بازاریابی دیجیتال فعلی شما پیدا می کند. اگر تیم بازاریابی شما کوچک است، به احتمال زیاد تخصص لازم برای موثر بودن کمپین بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد خود را ندارید. به عنوان مثال، شما نیاز به طراحی وب، سئو، روابط عمومی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید. شما ممکن است در همه این زمینه ها تخصص نداشته باشید.
از سوی دیگر، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل مانند Yokel Local، ارائه می دهد:
برخی از نتایج فرآیند مبتنی بر نتایج در آژانس بازاریابی دیجیتال ما عبارتند از:
کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال دیبا انار پردازش می باشد
Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh – narnet – panel