ترفند های بازاریابی در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسب و کار شما بسیار مهم و تاثیر گزار خواهد بود اما به شرطی که اصول تبیلغات در اینستاگرام را حرفه ای پیاده سازی کنید.همان طور که می دانید اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی محبوب بعد از فیس بوک در سراسر جهان است که بیش از 1 میلیارد فالوور فعال دارد.این شبکه اجتماعی در سال های اخیر توانسته است رشد زیادی داشته باشد و امروز به یکی از راه های کسب درآمد نیز تبدیل شده است.ما در این مقاله قصد داریم به شما راهکار های تبلیغات در اینستاگرام را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پرکاربردترین مجراهای ارتباطی در فضای مجازی هستند. با توجه به سهولت دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط موبایل این موضوع به قدری فراگیر شده که برای خیلی از مردم گذراندن یک روز بدون این شبکه ها تبدیل به امری غیرممکن شده است. تقریبا همه گروه های سنی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند. این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند.

Instagram is testing an in-app feature that will notify users of service outages | TechCrunch
شبکه های اجتماعی

شبکهٔ اجتماعی (به انگلیسیSocial network) ساختاری اجتماعی است که از گروه‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان، خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستند.

استفاده از خدمات شبکه‌های اجتماعی، روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. هم‌اکنون سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، بعد از درگاه‌های وب بزرگی مانند یاهو! یا ام‌اس‌ان و موتورهای جستجوی وب مانند گوگل، تبدیل به پراستفاده‌ترین خدمت اینترنتی شده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند فیس‌بوک در بین مردم جهان محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند. این شبکه‌های اجتماعی در عین حال که فضایی برای یافتن دوستان جدید یا قدیمی هستند، جایی برای تبادل نظر هستند که در آن‌ها افراد عقاید و نظرات خود را با هم به اشتراک و بحث می‌گذارند.(منبع ویکی پدیا)

اینستاگرام

اینستاگِرام یا اینستاگِرَم (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت هم‌رسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

Instagram announces new changes to the timeline based on feedback - GSMArena.com news
اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم‌افزار مالکیتی است و برای آی‌اواس، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس است. دنبال‌شده‌ترین مرد در اینستاگرام کریستیانو رونالدو ورزشکار و دنبال‌شده‌ترین زن نیز آریانا گرانده خواننده است. تخم‌مرغ اینستاگرام نیز بیشترین لایک را در این شبکه اجتماعی به دست آورده‌است. دیگر افرادی که بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند: سلنا گومز، دوئین جانسون، کایلی جنر، کیم کارداشیان، لیونل مسی و بیانسه هستند.

در دههٔ ۲۰۱۰، اینستاگرام چهارمین نرم‌افزار پرهوادار موبایلی بوده‌است.

تبلیغات در اینستاگرام

زمانی که صحبت در مورد تبلیغ در اینستاگرام می شود ابتدا باید موضوع و هدف از تبلیغ را مشخص کنیم، دومین نکته بودجه ای است که برای تبلیغ در نظر گرفته اید. بنابراین، این 3 اصل جزو مهم ترین نکاتی است که همواره باید قبل از شروع تبلیغ در اینستاگرام به آن توجه داشته باشیم.

در کنار روش پولی برای تبلیغات، روش دیگری نیز وجود دارد که به پول احتیاج ندارد و رایگان است؛ ولی در قبال آن شما باید کار هایی را انجام بدهید تا فالور های شما بالا برود و به فروش بالا دست پیدا کنید. اما چه کار هایی باید انجام دهید تا به نتیجه برسید؟؟؟

به عنوان مثال شما می توانید بنر های تبلیغاتی مناسب برای پست های اینستاگرام تهیه کنید. طراحی یک بنر تبلیغی کاربر پسندانه می تواند کاربران زیادی را جذب خود کند و از این طریق به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

ابتدا می‌رویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راه‌هایی می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد. شما می‌توانید تبلیغات خود را از روش‌های مختلفی انجام دهید که شاید رایج‌ترین آن‌ها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است. 

 

 

We reveal our Tricks for Instagram! | Digital Menta
تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات برای صفحه های اینستاگرامی به شرح زیر هستند:

تبلیغات اینفلوئنسری راهکاری بی نظیر برای تبلیغات

اینفلوئنسر کیست؟اینفلوئنسر ها در اصطلاح افراد مشهور و معروفی هستند که در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارند و پست هایشان لایک فراوانی دارد، ضمن اینکه تعداد بی شماری کامنت در زیر پست هایشان دارند و استوری هایشان بازدید کننده زیادی دارد. این دسته افراد در زمینه های مختلف اجتماعی، شخصیتی، مدنی، سیاسی، هنری، طنز و … فعال هستند.

اینفلوئنسر ها چهره های شناخته شده، شبکه های اجتماعی هستند. استفاده از اینفلوئنسر ها و بلاگر ها برای تبلیغ برند، پیج یا محصول شما را اینفلوئنسر مارکتینگ می گویند. این گونه تبلیغات می تواند به صورت معرفی پیج یا محصول شما در پیج شان و دعوت از فالوورها (طرفدارانشان) به فالوو یا خرید از شما باشد یا به صورت شرکت در استوری شما یا یک ویدئو در پیج شما باشد.

 

این روش یکی از تاثیر گذار ترین روش ها و در عین حال گران ترین حال گران ترین روش ها است .

تبلیغات در پیج‌های public (عمومی)

هزینه این نوع تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری است اما به طبع اثر بخشی کمتری هم خواهد داشت. اینکه کدام روش را انتخاب کنید بسته به بودجه شما دارد.

تبلیغ به واسطه خرید خدمات شبکه های اجتماعی

این روش یک روش مرسوم است که در کنار سایر انواع تبلیغات از آن استفاده می شود. علت و لزوم آن این است که وقتی شما پیج با فالوور کم یا تعداد بازدید و لایک کم داشته باشید معمولا سایر تبلیغات شما نیز محکوم به شکست خواهد شد چرا که افراد ترغیب به فالوو کردن اکانت شما نخواهند داشت.

برای اینگونه تبلیغات ابتدا باید بهترین سایت خرید فالوور را انتخاب نمایید و سپس بنا به نیاز و نوع محتوای جذابی که برای محتوای خود انتخاب می کنید می توانید اقدام به استفاده از خدمات لایو اینستا نمایید.

بهترین نوع خرید فالوور قطعا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش است که در حقیقت با کمترین ریزش و هدیه جبران ریزش همراه است.

نکته : هنگام انتخاب اینفلوئنسر یا پیج عمومی اول سراغ پیج ها و اینفلوئنسرهایی بروید که در حوزه کاری مرتبط با حرفه شما فعال هستند بعد سراغ پربازدیدترین ها بروید.

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

یکی از سخت‌ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام، این نوع تبلیغ است. پیدا کردن پیج مناسب و قابل اعتماد برای تبلیغات کاری بسیار سخت است. اما راهکار پیدا کردن یک پیج پربازده برای تبلیغات چیست؟
برای پیدا کردن پیج مناسب برای تبلیغات معیار های مختلفی را باید مد نظر داشته باشید که اکنون به شرح مهمترین آن ها خواهیم پرداخت.

نرخ تعامل یا Engagement Rate

همیشه به این نکته توجه داشته باشید تعداد فالوور در بازدهی تبلیغات مهم نیست مهم نرخ تعامل است. برای شروع بررسی به تعداد لایک ها و کامنت ها نگاه کنید. تعداد فالوور کم ولی واقعی و فعال در اینجا اهمیت فوق العاده ای دارد این امر نشان دهنده محبوبیت آن پیج برای فالوورهایش هست و اگر پیجی محبوب نباشد پس نه آن پیج فروش خوبی دارد نه می تواند مشتری را به خوبی به سمت پیج شما هدایت نماید.

کبوتر با کبوتر باز با باز

حتما از خود می پرسید چرا این مثل را اینجا به کار برده ام . در حقیقت باید بگویم برای تبلیغات باید به سراغ پیج ها با موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود بگردید.

هر چند اگر اینفلوئنسری که برای تبلیغات مد نظر دارید فردی حرفه ای باشد می داند با تبلیغ پیج با موضوعی بسیار متفاوت وجه و اعتبار خود را نزد مخاطبانش پایین می آورد.
تصور کنید یک پیج آرایشی یا آشپزی دست به تبلیغ ماشین آلات یا تجهیزات پزشکی بزند ! این تبلیغ برای شما و او سودی نخواهد داشت.

بیشتر بدانیم:مشکل اصلی و مهم برای تبلیغات در اینستاگرام

زمان و تعداد تبلیغات شما در هر روز

اگر تبلیغ شما در زمان مناسبی نمایش داده نشود، تاثیر زیادی در کاهش ورودی به پیج شما خواهد داشت. همچنین اگر در آن پیج مرتب تبلیغ قرار بگیرد اعتماد مخاطبان به تبلیغات آن پیج کاهش پیدا می کند و از سویی دیگر تمایلی به مشاهده پست های تبلیغاتی نخواهند داشت.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی: اجرا و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی | آژانس تبلیغاتی رسا

چقدر هزینه تبلیغات اینستاگرام کنم؟

هزینه دقیقی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود ندارد چرا که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ عواملی همچون:

  • پست یا استوری بودن تبلیغ
  • مدت زمانی که تبلیغ شما در آن پیج قرار دارد (۲۴ یا ۴۸ ساعت)
  • زمان قرار دادن تبلیغ در پیج (صبح یا شب و همچنین ساعت)
  • و …

بیشتر بدانیم:هزینه تبلیغات اینستاگرام

حالا که متوجه این موضوع شدید باید در مورد مراحل سفارش تبلیغ نیز اطلاعات کافی داشته باشید:

  1. شناسایی پیج مورد نظر
  2. تعیین قیمت
  3. همیشه یک سوم الی یک چهارم بودجه خود را برای تبلیغات در نظر بگیرید.

استمرار در تبلیغات موجب ماندگاری در ذهن مخاطب و جذب مشتری جدید است بنابر این به تبلیغات به چشم موضوعی مقطعی و موقتی نگاه نکنید.

 استفاده از ربات های تبلیغاتی اینستاگرام

ربات ها هم یکی دیگر از روش های تبلیغات برای صفحه های اینستاگرامی هستند. عموما از آنها برای فالو دادن و یا فالو بک گرفتن و نیز حذف صفحه هایی که شما را فالو بک نکرده اند و غیره استفاده می شود. به طور کلی استفاده از ربات ها برای صفحه ی شما نمی تواند مفید باشد چرا که اینستاگرام با شناسایی آنها صفحه ی شما را اصطلاحا شدوبن می کند یعنی آن را به عنوان صفحه ی پر بازدیدی به شمار نیاورده و به افراد کمتری نشان خواهد داد.

سخن نهایی تبلیغات در  اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام این روزها به تنها سرگرمی محدود نمی شود و افراد زیادی هستند که به کمک آن و اینستاگرام مارکتینگ در حال کسب درامد آن هم درآمدهای بسیار بالا هستند. یکی از این روش های کسب درآمد استفاده از تبلیغات پیج اینستاگرام است که در انواع مختلفی در این اپلیکیشن انجام می شود. هر یک از این روش ها مزیتهای خود را در بر داشته و بهتر است با در نظر گرفتن کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

مطالب اخیر

پیام بگذارید

logo-samandehi

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel