بازاریابی دیجیتال یا سنتی ،کدام برای شما مناسب است؟
مهمترین هدف هر کسب و کار، کسب درآمد است و لازم به گفتن نیست که این کار حتی بدون استراتژیهای مدون بازاریابی هم قابل انجام است. برای مدتهای طولانی، کسبوکارها با روشهای مختلفی مثلا نصب بیلبوردها، تماسهای تلفنی و حتی تراکت و بنر، محصولات و خدمات خود را معرفی کردهاند. ولی با ظهور اینترنت بازاریابی دیجیتال به یک استاندارد طلایی در تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.بازاریابی دیجیتال یا سنتی ،کدام برای شما مناسب است؟ در سوشال بست بخوانید.