یکی از لذت‌های بزرگ در زندگی، لذت تفریح و سرگرمی است و به همین دلیل کاربران رسانه‌های اجتماعی ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال و تماشا می‌کنند. برای کسب‌و‌کارهای کوچک امروزی، رسانه‌های اجتماعی نه تنها یک کانال بازاریابی اختیاری محسوب نمی‌شوند بلکه تسلط بر رسانه‌های اجتماعی گزینه‌ای مناسب وحتی ضروری است. زیرا این رسانه‌ها روشی آسان و مقرون‌ به ‌صرفه را برای دستیابی به مخاطبین هدف ایجاد کرده‌اند. امروزه اکوسیستم دیجیتال شما را قادر می‌سازد با محدودیت‌های کمتری، دسترسی خود را به مخاطبین‌تان افزایش دهید.

در پاسخ به این سوال که سازمان‌ها چطور باید به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی روی آورند، باید گفت رسانه‌‌ی اجتماعی پلتفرمی شخصی است. مردم معمولا به‌خاطر تعامل با خانواده و دوستان‌شان زمان زیادی را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. این مسئله‌ای است که هنگام توسعه‌ی کمپین‌های بازاریابی، حتما باید به آن توجه کنید.

برترین پلتفرم‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کدامند؟

شاید فیسبوک یکی از بهترین پلتفرم‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باشد. تقریبا تمام بازاریاب‌های اجتماعی (97 درصد) ادعا کردند پرکاربردترین شبکه‌ی اجتماعی آنها فیسبوک بوده است. دومین پلتفرم نیز برندی است که مالک آن فیسبوک است. 83 درصد از بازاریاب‌ها از اینستاگرام استفاده می‌کردند.

بازاریاب‌های شبکه‌های اجتماعی با چه چالش‌هایی مواجه می‌شوند؟

از جمله چالش‌های اصلی برای بازاریابان شبکه‌های اجتماعی به‌ترتیب عبارتند از: «اندازه‌گیری نرخ بازگشت سرمایه (ROI)» ،«درک موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چند رسانه‌ای» ،«توسعه‌ی استراتژی برای پشتیبانی از اهداف کسب‌و‌کار»، «تعیین اینکه چه محتوایی پست شود» و «تامین منابع و بودجه مالی»

نتیجه‌گیری:

رسانه‌های اجتماعی در سال 2018 به کانالی برای بازاریابی تبدیل شده‌اند. با این حال تحول جدیدی آغاز شده است که در آن، بازاریاب‌ها باید موفقیت را دوباره تعریف کنند. همچنین لازم است بازاریابان اهداف‌شان را مجددا با آنچه که کاربران می‌خواهند تطبیق دهند تا بتوانند ماموریت‌شان را در رسانه‌های اجتماعی به انجام برسانند.

امید است کسب‌وکارها تصمیماتی بگیرند که به تغییرات واقعی منجر شود و از استراتژی محتوای کاربرمحور استفاده کنند.

logo-samandehi
فوتر

راهنما

پشتیبانی

حریم خصوصی

سیاست گذاری سوشال

انتقاد , شکایت و پیشنهادات

کلیه حقوق متعلق به موسسه دیجیتال  دیبا انار پردازش می باشد

Copyright ©2022 socialbest – anarpardazesh narnet panel